اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی خراسان رضوی مطرح کرد

انتخاب و نمایش فیلم‌های متناسب با شأن مشهد در سینماها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: فیلم‌هایی را به استان خواهیم آورد که مطابق با شأن پایتخت معنوی باشد و سینمادوستان را به سالن‌های سینما بکشاند.

انتخاب و نمایش فیلم‌های متناسب با شأن مشهد در سینماها

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، سیدسعید سرابی در جلسه شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی جشنواره فیلم فجر مشهد اظهار داشت: این جشنواره از مطالبات مردم به ویژه جامعه هنری و سینمایی استان است که باید دستگاه‌های فرهنگی مشهد با تمام ظرفیت فرهنگی در این رویداد بزرگ سینمایی و فرهنگی ورود کنند.

وی با اشاره به مشکلات اعتباری موجود در این جشنواره گفت: پرداخت هزینه برای فیلم‌ها باعث شده امسال هزینه‌های برگزاری جشنواره افزایش پیدا کند و این اداره‌کل به تنهایی قادر به پرداخت این هزینه‌ها نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به پرداخت هزینه اکران فیلم‌ها در مشهد افزود: پرداخت این هزینه‌ها باعث شده که دست ما برای انتخاب فیلم‌ها باز باشد و فیلم‌هایی را به استان خواهیم آورد که مطابق با شأن پایتخت معنوی باشد و سینمادوستان را به سالن‌های سینما بکشاند.

در این جلسه مقرر شد دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری خراسان رضوی راه‌های تامین برخی هزینه‌های برگزاری جشنواره را مورد بررسی قرار داده و تدابیر لازم را به منظور اختصاص سهمی از آن اتخاذ کند.

همچنین مقرر شد جلسه دیگری برای بررسی چگونگی تامین اعتبار هزینه‌های این جشنواره اواخر هفته جاری با حضور معاون پشتیبانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی برگزار شود.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول