اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

نمایشگاه دائمی ساختمان راه‌اندازی شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:‌ ما پیشنهاد می‌کنیم با محوریت و مرکزیت نظام مهندسی ساختمان نمایشگاه دائمی ساختمان در اردبیل راه‌اندازی شود.

نمایشگاه دائمی ساختمان راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری عصر امروز در گردهمایی مسئولان و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در اردبیل اظهار داشت: راه‌اندازی این مجموعه می‌تواند در کنار نشان دادن توانمندی مهندسان جوان و مجرب ما فضایی را فراهم کند تا بیش از هر زمان دیگر مسیر خدمت‌رسانی تقویت یافته و توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به همگرایی و همدلی بین اعضای سازمان و هیئت مدیره در دوره ششم فعالیت سازمان نظام مهندسی در اردبیل تصریح کرد: این وحدت و همدلی تاکنون سبب رشد روزافزون این جامعه فنی و مهندسی شده است.

حیدری اظهار امیدواری کرد: بعد از اتمام خدمت این دوره از اعضای هیئت مدیره شاهد بر جای ماندن خدمات بزرگ در نظام مهندسی باشیم.

این مسئول یکی از دغدغه‌های اصلی اعضای سازمان را رعایت عدالت در تخصیص ظرفیت اعضا و دغدغه مسئولان را با توجه به نوع اقلیم منطقه در عرصه ساختمان‌سازی و توسعه فنی اعلام کرد.

وی از اعضای هیئت مدیره سازمان خواست که در مورد حل این دغدغه‌ها اهتمامی جدی داشته باشند و از سرمایه‌های موجود سازمان در مسیر توسعه واقعی شهر استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل راه و شهرسازی استان با ابراز خرسندی از برگزاری مسابقه ساختمان برتر استان در سال گذشته خاطر نشان کرد: این خود عامل ترغیب و تشویق مردم در اهمیت دادن به ساخت و سازهای مناسب و آبرومند است که می‌تواند سیمای شهر را نیز بهبود ببخشد.

حیدری ایجاد نمایشگاه دائمی ساختمان را در این سازمان یادآور شد و اضافه کرد: ‌با توجه به حمایت‌های اعضای هیئت چهار نفره استان چه در بحث افزایش تعرفه و چه در سایر مباحث انتظار می‌رود با افزایش نظارت مهندسان بر ساخت و ساز خلاقیت، نوآوری و ایده‌های جدید در طراحی‌ها ارائه شده و شاهد احداث ساختمان‌های زیبا و با دوام که آرامش خانواده‌ها را تأمین می‌کند، باشیم.

وی بیان کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به حرکت‌های تحولی در حوزه ساخت و ساز مناسب و مقاوم نیاز داریم که حرکت جدی در این زمینه از سوی دستگاه‌های اجرایی و عمرانی آغاز شده که قطعاً شهرداری‌ها نیز در این زمینه یاریگر مجموعه عظیم و فاخر ساخت و ساز مقاوم هستند.

انتهای پیام/62004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول