اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

مسئولان مس کاری برای توسعه معدن مس مزرعه اهر انجام نداده‌اند

فرماندار اهر با اشاره به وضعیت اجرای 2 پروژه آهک هیدراته و فاز دوم توسعه معدن مس مزرعه اهر در دولت گذشته گفت: اما متاسفانه با توجه به تعهد مسئولان مس تاکنون اقدامات اساسی در این زمینه صورت نگرفته است.

مسئولان مس کاری برای توسعه معدن مس مزرعه اهر انجام نداده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی ظهر امروز در دیدار جمعی از مردم و مسئولان شهرستان اهر با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی بیکاری را یکی از مشکلات عدیده مردم منطقه اهر برشمرد.

وی شهرستان اهر را با پیشینه درخشان فرهنگی و تاریخی یکی از مناطق مستعد استان در حوزه معدن، کشاورزی و گردشگری برشمرد و افزود: از مشکلات اهالی شهرستان معضل بیکاری می‌باشد که امیدواریم با تدبیر ویژه دولت و مسئولین و حمایت از سرمایه‌گذاران بتوانیم گام‌های عملی در این زمینه برداریم.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اهر با اشاره به وضعیت اجرای دو پروژه آهک هیدراته و فاز دوم توسعه معدن مس مزرعه اهر در دولت گذشته و تعهد مسئولان مس تاکنون اقدامات اساسی در این زمینه صورت نگرفته که امیدواریم با عنایت و تذکر حضرتعالی و مسئولان استانی بتوانیم این دو طرح را عملیاتی کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر مردم این شهرستان را مردمی ولایتمدار و همیشه در صحنه برشمرد که در طول انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس حضور حماسی داشته و تقدیم صدها شهید از منطقه در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نشان از وفاداری مردم این سامان به آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشد و هر زمان که احساس شده که با اشاره ولایت و رهبری نیاز به حضور مردم است با حضور مثال‌زدنی خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق کرده‌اند.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول