اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) استان اردبیل:

976 فقره تسهیلات اشتغال‌زایی در استان اردبیل پرداخت شده است

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) استان اردبیل گفت: در نه ماهه اول سال 976 فقره تسهیلات اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

976 فقره تسهیلات اشتغال‌زایی در استان اردبیل پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا آخوندزاده عصر امروز در مراسم افتتاح آموزشگاه کشاورزی کارآمد خلخال که با حمایت صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان خلخال راه اندازی شده است گفت: در نه ماهه اول سال 976 فقره تسهیلات اشتغال زایی با اعتبار بالغ بر 100 میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

آخوندزاده گفت: متاسفانه در استان اردبیل پارک علم و فناوری وجود ندارد ولی مرکز رشد با هدف حمایت از مخترعان در حال فعالیت است.

آخوندزاده اضافه کرد: در 50 رشته مشاغل خانگی تسهیلات صندوق مهر امام رضا قابل دریافت است که در کنار تسهیلات صندوق مهر امام رضا بحث حامی و پشتیبان نیز از اول امسال در سطح استان اجرا شده است.

در این طرح به جای 10 تا 15 نفر نیروی کار و تسهیلات گیرنده یک نفر به عنوان حامی و پشتیبان به دستگاه اجرایی معرفی و تسهیلات فوق به وی اعطا شده و در قبال کار افراد مسئولیت دار می شود.

آخوندزاده افزود: فعالیت‌های صندوق با دو وظیفه حمایتی و خدماتی ادامه دارد و در بخش حمایتی توزیع اعتبارات دولتی به عبارتی وجوه اداره شده در قالب وام‌های ازدواج و اشتغال جوانان از عمده فعالیت‌های صندوق مهر امام رضا(ع) است.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا(ع) استان اردبیل با ابراز تاسف از اینکه مشاغل خانگی درست در مسیر هدف خود قرار نگرفت و در افکار مردم با ذهنیت تسهیلات ضروری دیده شد است گفت: تسهیلات مشاغل خانگی با همکاری ارگان‌های حمایتی و سایر ارگان‌ها با اولویت طرح پشتیبان و حامی میتواند مفید واقع شود.

وی افزود: نهادهای حمایتی می توانند افراد تحت مجموعه خود را که در مشاغل مختلف دسته بندی شده اند با معرفی افراد پشتیبان ساماندهی و از تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) برخوردار شوند.

آخوندزاده در بخش پایانی سخنان خود از حمایت‌های صندوق مهر امام رضا(ع) از زنان سرپرست خانوار و تعاونی‌های تازه تشکیل شده با هدف اشتغال و خودکفایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آخوندزاده افتتاح اولین آموزشگاه کشاورزی با حمایت صندوق مهر امام رضا(ع) را گامی مفید در ترویج فرهنگ کشت و کار و کشاورزی عنوان نمود.

انتهای پیام/62008/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول