اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه سلسله همایش‌های گفتمان مهدویت در اصفهان:

اتحاد، انسجام و همدلی در لوای امر مهدویت میسر می‌شود

مسئول دبیرخانه سلسله همایش‌های گفتمان مهدویت در اصفهان گفت: استفاده از ظرفیت‌های مغفول مانده در امر مهدویت ما را در امر همدلی، انسجام و اتحاد یاری می‌کند.

اتحاد، انسجام و همدلی در لوای امر مهدویت میسر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان‌، حجت‌الاسلام علی پورباقر ظهر امروز در اولین جلسه هماهنگی چهارمین همایش گفتمان مهدویت با محوریت آثار آیت‌الله صافی گلپایگانی در دانشگاه صنعتی اصفهان در جمع خبرنگاران از برگزاری سه همایش از سلسله همایش‌های گفتمان مهدویت در استان زنجان، کردستان و آذربایجان شرقی در روزهای گذشته خبر داد.

وی تأکید کرد: چهارمین همایش گفتمان مهدویت با یاری خداوند در سال آتی به میزبانی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان و همکاری دبیرخانه سلسله‌های همایش‌های گفتمان مهدویت در قم برگزار می‌شود.

پورباقر افزود: هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی ایجاد بصیرت و نگاه همه جانبه به امر مهدویت و تبدیل نگاه احساسی به نگاه عالمانه و عاقلانه در این امر است.

وی تصریح کرد: وظیفه رسانه‌ها و جوانان در امر شناساندن حکومت جهانی مهدویت و ظهور حضرت حجت در جهان بسیار خطیر است.

مسئول دبیرخانه سلسله همایش‌های گفتمان مهدویت در اصفهان تأکید کرد: لازمه تحقق شرایط ظهور مهدوی، انجام رسالت‌ها و وظایف از سوی ما شیعیان است.

وی یادآور شد:‌ امیدواریم که بتوانیم در پرورش و تربیت انصار و یاران امام زمان به محافل علمی و دانشگاهی تکیه کنیم.

پورباقر هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی را در فضای دانشجویی و دانشگاهی این چنین عنوان کرد: در زمین سخت‌افزاری، جهانی‌ شدن ارتباطات و تشکیل دهکده جهانی به ما کمک می‌کند که بستر شکل‌گیری حکومت جهانی حضرت موعود محقق شود، حضور جوانان و دانشگاهیان در این فضا به عنوان پیشقراولان لازم و ضروری است.

وی در ادامه از هم‌اندیشی و حضور مشتاقانه و فعال دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های کشور در سه همایش برگزار شده خبر داد و گفت: تجلیل از فعالین عرصه مهدویت استان و دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این دبیرخانه است.

مسئول دبیرخانه سلسله همایش‌های گفتمان مهدویت در اصفهان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مغفول مانده در امر مهدویت می‌تواند ما را برای انسجام، همدلی و اتحاد بیشتر یاری رساند.

وی بیان داشت: سلسله همایش‌های گفتمان مهدویت با چهار محوریت از جمله باورداشت مهدویت و بیان معرفت، تشکیل دانشکده‌های مهدویت و بیان انتظار پویا، ظهورشناسی و انقلاب شناسی و بیان زیبایی‌های عصر ظهور در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63030/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول