اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بادرود:

سفره فتنه گران در روز 9 دی برچیده شد

امام جمعه بادرودگفت: فتنه گران به دنبال از بین بردن اصل نظام، اسلام و ولایت بودند که با هوشیاری ملت رشید ایران اسلامی سفره شان در روز 9 دی جمع شد.

سفره فتنه گران در روز 9 دی برچیده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حماسه 9دی روز تجدید عهد و پیمان مردم مومن و انقلاب ایران اسلامی با مقام شامخ ولایت و امامت بود.

وی افزود: روز 9دی روز به نمایش درآمدن اقتدار امت اسلامی در برابر بدخواهان به نظام و انقلاب بود و این روز روز تنفر و انزجار ملت از آمریکا و اسرائیل و اذناب داخلی آنان بود.

امام جمعه بادرود مهم‌ترین زمینه‌های شکل‌گیری حماسه 9 دی را باورهای دینی، التزام عملی به اصل ولایت مطلقه فقیه، بصیرت و آگاهی و زمان شناسی و الهام‌گیری از نهضت عظیم حسینی عنوان کرد.

وی خودجوش و مردمی بودن حرکت، واکنش سریع و به موقع مردم به تهدیدات دشمن، فراگیری و حضور همه اقشار و سلیقه‌ها و ذائقه‌های سیاسی و سر دادن شعارهای حیاتی و استراتژیک نظام را از ویژگی‌های آشکار یوم‌الله 9 دی دانست.

قاسمی با اشاره به صحبت‌های اخیر برخی اصحاب فتنه که وقتی دیدند برخی دوستانشان راس کار آمده‌اند احساس غرور کرده و می‌گویند سوء تفاهمی پیش آمده و باید برطرف شود و ما از آنچه پیش آمده گذشتیم، گفت: چه سوء تفاهمی باید به آنها گفت که این نظام است که در نهایت رافت اسلامی و عطوفت با شما برخورد کرده است.

وی اضافه کرد: اما فتنه‌گران به دنبال از بین بردن اصل نظام، اسلام و ولایت بودند که با هوشیاری ملت رشید ایران اسلامی سفره شان در روز 9 دی جمع شد.

انتهای پیام/63025/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول