اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف شهرستان شوط:

فعالان عرصه وقف در شوط تجلیل می‌شوند

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوط گفت: به مناسبت هفته وقف مراسمی به منظور تجلیل از فعالان این عرصه برگزار می‌شود.

فعالان عرصه وقف در شوط تجلیل می‌شوند

اسماعیل اسکندرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دیدار با امام جمعه و ائمه جماعت و دیدار سرپرست اوقاف با فرماندار از برنامه‌های نخستین روز از هفته وقف در شوط است.

وی از برگزاری مراسم قرائت زیارت ازبعید به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) خبر داد و گفت: همزمان مراسم عزاداری رحلت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی (ع) در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود.

اسکندرزاده برپایی خیمه معرفت، مراسم تجلیل از فعالان عرصه وقف، برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) را از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوط اعلام کرد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شوط از حضور کارکنان اداره اوقاف شوط در نماز جمعه و سخنرانی سرپرست اداره پیش از خطبه‌های نماز جمعه خبر داد و اظهار داشت: برپایی نمایشگاه «همه واقف باشیم»، توزیع بروشور، کتابچه و برگزاری مسابقه پیامکی از برنامه‌های پنجمین روز هفته وقف در شهرستان شوط است.

انتهای پیام/61009/صا10/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول