اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل اوقاف استان قم خبر داد

حضور 35 هزار نفر در مسابقات قرآن اوقاف استان قم

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: در سال 92 حدود 35 هزار نفر در مسابقات شرکت داشتند و هرچند از نظر کمی تعداد شرکت‌کنندگان کاهش یافته ولی از نظر کیفی سعی کرده‌ایم سطح مسابقات را ارتقا دهیم.

حضور 35 هزار نفر در مسابقات قرآن اوقاف استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام علی عزیزی امروز در نشست خبری هفته وقف در قم با بیان اینکه در سال گذشته از ظرفیت نهادهای دیگر در زمینه ثبت‌نام و برگزاری مسابقات قرآن استفاده شده است، اظهار کرد: در سال 91 برای آزمون اولیه در مدارس از مربیان قرآنی آموزش و پرورش استفاده شد.

وی افزود: سال گذشته 40 هزار نفر در قم در مسابقات قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه شرکت کردند که شامل ثبت‌نام در مدارس، دانشگاه‌ها، پایگاه‌های بسیج و ادارات اوقاف بوده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه رشد کیفی مسابقات در سال‌جاری در دستور کار قرار دارد، عنوان داشت: امسال ثبت‌نام از طریق سامانه اینترنتی صورت گرفته ولی از راه‌های دیگری هم، ثبت‌نام امکان‌پذیر بوده است.

وی ادامه داد: در سال 92 حدود 35 هزار نفر در مسابقات شرکت داشتند و هرچند از نظر کمی تعداد شرکت‌کنندگان کاهش یافته ولی از نظر کیفی سعی کرده‌ایم سطح مسابقات را ارتقا دهیم.

عزیزی از تقدیر سازمان اوقاف و امور خیریه از اداره کل اوقاف استان قم خبر داد و گفت: توجه به شهرستان‌ها و شرکت‌کنندگان مسابقات قرآنی خارج از مرکز استان یکی از دلایل این تقدیر بوده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه می‌توان قم را دارالحفاظ نامید، خاطرنشان کرد: علاوه بر اداره کل اوقاف، موسسات و نهادهای قرآنی فعالی هم در قم حضور دارند که سطح کیفی و تعداد حافظان قرآن را در قم ارتقا داده‌اند.

وی بیان داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در همه‌ی بخش‌های مسابقات قرآنی درخواست افزایش سهمیه داده است و امیدواریم در آینده بتوانیم از تعداد بیشتری از علاقه‌مندان و استعدادهای موجود استفاده کنیم.

انتهای پیام/78004/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول