اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری زنجان خبر داد

اجرای طرح ‌جمع‌آ‌وری خاطرات شهدا و رزمندگان غواص زنجانی

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان زنجان از اجرای طرح ‌جمع‌آ‌وری خاطرات شهدا و رزمندگان غواص زنجانی خبر داد.

اجرای طرح ‌جمع‌آ‌وری خاطرات شهدا و رزمندگان غواص زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، اکبر کیانفر اظهار داشت: این دفتر از نیمه دوم سال‌جاری اقدام به جمع‌آوری و ثبت خاطرات شهدا و رزمندگان غواص دوران دفاع مقدس استان کرده است.

وی با اشاره به اینکه دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان زنجان با نگرش و رویکردی فرهنگی و مذهبی نسبت به اجرای این طرح اقدام کرده، افزود: غواصان خط‌شکن زنجانی نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند.

این مسئول اضافه کرد: دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان زنجان با هدف بازگو کردن برخی از واقعیت‌های دوران دفاع مقدس، گوشه‌ای از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای غواص را جمع‌آوری و ثبت می‌کند.

کیانفر به سایر اهداف اجرای طرح ‌جمع‌آوری خاطرات شهدا و رزمندگان غواص زنجانی دوران دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: تولید محتوا و مواد خام اولیه در راستای تولید اثر فاخر هنری نیز از دیگر اهداف مهم این طرح است.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان زنجان اذعان داشت: با جمع‌آوری خاطرات شهدا و رزمندگان غواص محتوای خوب و با ارزشی در راستای تولید اثر هنری در اختیار هنرمندان استان از جمله فیلمنامه‌نویسان، شعرا و فیلمسازان قرار می‌گیرد.

پایان پیام/2308/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول