اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

سرکنسول ایران در هرات در گفت‌وگو با فارس خبر داد

آغاز صدور ویزای کار برای شهروندان افغان

سرکنسولگری ایران در هرات از آغاز مجدد صدور ویزای کار به متقاضیان خبر داده و گفت روزانه از این نمایندگی برای ۱۰۰ تا ۱۵۰ متقاضی ویزای کار صادر می‌شود.

آغاز صدور ویزای کار برای شهروندان افغان

«محمود رشید افخمی» سرکنسول ایران مقیم هرات امروز(یکشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد: با موافقت مسئولان امنیتی و استانداری هرات این طرح از روز شنبه هفته جاری آغاز شده است.

سرکنسول ایران در ادامه اظهار داشت: متقاضیان شامل افرادی هستند که مطابق دستورالعمل، به قوانین ایران و افغانستان احترام گذاشته‌اند و از این رو طبق شرایط قبل ویزای کار قابل تمدید در ایران را به مدت یک سال دریافت می‌کنند.

مسئول نمایندگی سیاسی ایران در هرات همچنین گفت: تعداد زیادی از متقاضیان ویزای کار، هرات را به دلیل نزدیک بودن به ایران و شرایط بهتر آن برای اخذ ویزا انتخاب کرده‌اند و همکاران وی آمادگی‌های لازم برای تسهیل روند صدور ویزا برای متقاضیان را کسب کرده‌اند.

شهر هرات در غرب افغانستان از جمله شهرهای هم‌مرز با ایران است و شهروندان این ولایت به دلیل مشترکات بیشتر فرهنگی با ایرانیان علاقه‌مندی بیشتری برای سفر به ایران دارند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول