اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قوچان خبر داد

اختصاص 40 میلیون تومان به اِلمان‌های نوروزی قوچان

شهردار قوچان گفت: در سال گذشته حدود 20 میلیون تومان برای پیاده‌سازی اِلمان‌های نوروزی در نظر گرفته شد که در سال جاری این مبلغ به حدود 40 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

اختصاص 40 میلیون تومان به اِلمان‌های نوروزی قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، محمدرضا دادرس صبح امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی و حقوقی شورای شهر قوچان در محل سالن این شورا اظهار داشت: در سال گذشته برای اولین‌بار طرح پیاده‌سازی المان‌های نوروزی به صورت منسجم در مجموعه شهرستان انجام شده که با توجه به کم و کاستی‌های موجود در آن، به نحو مناسبی انجام شده است.

وی با اشاره به این مطلب که باید انتظارات دیگر در حد توان شهرداری باشد، تصریح کرد: آرم شهرداری باید 100 درصد نشان از سابقه دیرین قوچان را در ذهن‌ها تداعی کند که هنوز در مسئله طراحی و ارائه آرم موفقیت کسب نکرده‌ایم.

دادرس با تأکید بر این موضوع که در سال نو باید به دنبال طرح‌های جدید بود، افزود: در سال گذشته حدود 20 میلیون تومان برای پیاده‌سازی اِلمان‌های نوروزی در نظر گرفته شد که در سال جاری این مبلغ به حدود 40 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

وی یادآور شد: طراحی و کاری از نظر شهرداری برای اِلمان‌های نوروزی پسندیده‌تر بوده که دارای ماندگاری باشد و کارهای با عمر کوتاه نباید انجام شود.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول