اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان تأکید کرد

خدمات‏رسانی مناسب به مسافران در تعطیلات پایانی هفته جاری

فرماندار شهرستان سمنان بر لزوم خدمات‏رسانی مناسب به مسافران و زائران حرم امن رضوی در تعطیلات پایانی هفته جاری تأکید کرد.

خدمات‏رسانی مناسب به مسافران در تعطیلات پایانی هفته جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات دائمی سفر در شهرستان سمنان که در آستانه فرارسیدن روزهای غم و ماتم از دست دادن پیامبر گرامی اسلامی و ائمه اطهار (ع) برگزار شد، ایام سوگواری رحلت پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را به عموم مردم ایران اسلامی تسلیت گفت.

وی با اشاره به تعطیلات پایانی هفته جاری که به واسطه این وقایع تاریخی دردناک پیش آمده است، خواستار توجه بیشتر به زائران حرم رضوی و مسافران در راه‏های استان سمنان در این روزها شد.

فرماندار شهرستان سمنان گفت: سالانه بیش از 20 میلیون نفر زائر بارگاه رضوی که به سمت محبوبشان می‏شتابند، از شهرستان و استان سمنان و راه‏های مواصلاتی و جاده‏های ایت منطقه عبور می‎کنند.

سعدالدین بیان داشت: این امر ضمن اینکه بدون تردید فرصتی برای توسعه و رونق گردشگری و اقتصاد در استان سمنان فراهم می‏آورد، نیازمند تلاش و مدیریت بهتری نیز هست.

وی تصریح کرد: عبور این تعداد زائر حرم امن رضوی از راه‏های سمنان، نیاز به مدیریت ارائه خدمات مناسب به زائران دارد که باید به آن بیشتر توجه شود.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول