اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مجن:

9 دی مصداق «ان تنصرالله ینصرکم» قرآن کریم است

امام جمعه شهر مجن گفت: نام‎گذاری 9 دی به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به حق اسم بامسمایی است.

9 دی مصداق «ان تنصرالله ینصرکم» قرآن کریم است

حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین جناتی امروز در آستانه حماسه 9 دی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: نام‎گذاری 9 دی به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به حق اسم بامسمایی است.

وی افزود: در این روز امت رشید و با بصیرت و ولایت‎مدار و متعهد با درک عمیق الهی در این روز طومار فتنه دجالی استکباری و ایادی داخلی آنها یعنی منافقان، ساواکی‌ها، بهایی‌ها و تفاله‌های باقی‎مانده از رژیم منحوس پهلوی را در هم پیچید.

امام جمعه شهر مجن تصریح کرد: ملت ما در این روز تیر خلاص را به جمعه فتنه 88 زدند و آنها را ناکام در مسیر حرکتشان گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: در این فتنه نمک به حرام‌هایی که نان و نمک جمهوری اسلامی را می‌خوردند و سنگ دفاع از آمریکا و اسرائیل را به سینه می‌زدند و شعار نه غزه و نه لبنان سر می‌دادند، ناکام ماندند.

جناتی بیان کرد: فتنه‎گران به مقدسات نظام اسلامی توهین کرده، عکس امام راحل (ره) و پارچه عزاداری سیدالشهدا (ع) را به آتش کشیده و لگدمال کرده و حتی پا را فراتر نهاده و با کمال گستاخی به ساحت ملکوتی اباعبدالله الحسین (ع) توهین روا داشتند.

وی گفت: این عمال استکبار شعار حسین حسین را به باد تمسخر گرفتند اما امام حسین (ع) خود جواب آنها را با خروش یکپارچه امت قهرمان ایران محکم و کوبنده داد.

امام جمعه شهر مجن تأکید کرد: تمام این تلاش‎ها و توطئه استکباری با بصیرت مردم و عنایت ویژه حضرت امام حسین (ع) و هدایت‎های امام خامنه‎ای نقش برآب شده و آیه شریفه «ان تنصرالله ینصرکم» مصداق پیدا کرد.

انتهای پیام/2249/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول