اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اخبار ورزش خراسان رضوی

اسکیت هاکی خراسان رضوی قهرمان لیگ دسته یک کشور شد

دبیر هیئت اسکیت خراسان رضوی از قهرمانی نماینده استان در لیگ دسته یک اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور خبر داد.

اسکیت هاکی خراسان رضوی قهرمان لیگ دسته یک کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد عجم گفت: مرحله پایانی رقابت‌های لیگ دسته یک اسکیت هاکی باشگاه‌های کشور به پایان رسید و تیم خراسان رضوی توانست بالاتر از تیم‌های ماهان اصفهان و M.R شهرری به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

وی افزود: تیم استان در 2 بازی پایانی خود در برابر لینجان اصفهان به تساوی رسید و با پیروزی مقابل پرسپولیس تهران، با 25 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفت و به لیگ برتر صعود کرد.

دبیر هیئت اسکیت خراسان رضوی گفت: امیدواریم این تیم سال آینده با حضور یک حامی مالی، در لیگ برتر قدرتمندانه بازی کند.

** برگزاری آزمون ارتقای کمربند تکواندوکاران خراسان رضوی

رئیس هیئت تکواندو خراسان رضوی از برگزاری آزمون ارتقای کمربند تکواندوکاران استان خبر داد.

سید محمدعلی فاطمی‌نسب گفت: این آزمون در دو بخش بانوان و آقایان روزهای 5 و 6 دی ماه در مشهد برگزار شد.

وی افزود: آزمون بانوان در محل خانه تکواندو و با حضور 233 نفر و آزمون آقایان در سالن ورزشی شهید فرومندی با شرکت 295 نفر انجام شد.

رئیس هیئت تکواندو استان اظهار داشت: آزمون ارتقای کمربند تکواندوکاران خراسان رضوی زیر نظر نمایندگان فدراسیون تکواندو و با همکاری هیئت تکواندو خراسان رضوی برگزار شد.

فاطمی‌نسب گفت: راضیه سینایی در بخش بانوان و حیدر عقیقی در بخش آقایان به عنوان ناظران آزمون حضور داشتند.

** حضور پرشور مردم در همایش‌های ورزشی، نماد سلامتی جامعه

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بر لزوم توجه مردم به ورزش همگانی برای داشتن جامعه‌ای سالم و شاداب تاکید کرد.

سید علی‌اکبر هاشمی جواهری در همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح و نشاط در تربت حیدریه گفت: حضور مثال‌زدنی مردم شهرستان در این همایش نشانه همدلی آنان در همه عرصه‌ها به خصوص ورزش همگانی است.

وی با بیان اینکه امروز با حضور مسئولان شاهد یک رویداد بزرگ در تربت حیدریه هستیم، افزود: این حضور پرشور نماد سلامتی جامعه است و امیدواریم مردم بیش از پیش به ورزش همگانی بپردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه توجه ویژه‌ای به ورزش تربت حیدریه خواهیم داشت، ادامه داد: در این راستا امیدواریم سال آینده استخر سرپوشیده این شهرستان افتتاح شود و از وزارتخانه می‌خواهیم ما را در این امر یاری کنند.

وی با تاکید بر تداوم برگزاری این چنین همایش‌های بزرگ در شهرستان‌های استان عنوان کرد: تربت حیدریه تاکنون در زمینه‌های مختلف تلاش‌های بزرگی داشته که امیدواریم شاهد استمرار آن باشیم.

** برگزاری کلاس مربیگری آمادگی جسمانی درجه 3 در فریمان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریمان از برگزاری کلاس مربیگری آمادگی جسمانی درجه 3 آقایان خبر داد.

محمد کریمی‌شادی گفت: این کلاس روزهای 3 تا 6 دی ماه ویژه آقایان و با حضور 20 نفر شرکت‌کننده در مجموعه ورزشی شهید سجودی فریمان برگزار شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگانی از شهرهای فریمان، تایباد، سرخس و مشهد در این کلاس مربیگری حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریمان با بیان اینکه این دوره به صورت تئوری و عملی انجام شد، اظهار داشت: محمد شبانی دارای دکترای تخصصی طب ورزشی از کشور فرانسه مدرس این کلاس مربیگری بود.

کریمی شادی خاطرنشان کرد: از سوی فدراسیون ورزش های همگانی به قبول شدگان این دوره، کارت مربیگری درجه 3 آمادگی جسمانی اعطا خواهد شد.

** برگزاری رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان خراسان رضوی 

دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی از رقابت 179 کشتی‌گیر در رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان استان خبر داد.

حسن بذرافشان گفت: رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان استان در خانه کشتی مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد پایان یافت.

وی افزود: 179 کشتی‌گیر در قالب 29 تیم از شهرستان‌های استان طی 2 روز در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی ادامه داد: این رقابت‌ها در 8 وزن با انجام 220 کشتی برگزار شد که در پایان مسلم نادری خادم و سعید صفائیان به ترتیب مقام اول و دوم وزن 57 کیلوگرم را بدست آوردند، سهیل منتظری و احسان غفاری نیز مشترکاً در این وزن سوم شدند.

وی بیان کرد: در وزن 61 کیلوگرم نیز هاشم مختاری و ابوالفضل بهلولی به ترتیب اول و دوم شدند، سید مسعود داودی و حسین نوعی نیز به مقام سوم مشترک این وزن رسیدند.

بذرافشان گفت: مهران دارابی مقام اول وزن 65 کیلوگرم را کسب کرد، مجید ساده در این وزن دوم شد، محمدحسین نوذری و محمد بابایی نیز مشترکا سوم شدند.

وی ادامه داد: رضا رجب‌زاده و روح الله خدابخش در وزن 70 کیلوگرم مقام اول و دوم را کسب کردند و یوسف یوسفی زاده و جواد سلیمی ثانی نیز به مقام سوم مشترک دست یافتند.

دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی با اشاره به مقام اول نعمان عظیمی در وزن 74 کیلوگرم رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان استان، گفت: ابوالقاسم شیرمحمدی در این وزن دوم شد، هادی زحمتی و حسین عفت‌پناه نیز مشترکاً سوم شدند.

وی افزود: رضا بیات و جواد وطن‌خواه در وزن 86 کیلوگرم به ترتیب مقام اول و دوم را بدست آوردند، حجت حمیدی‌نیا و علیرضا وظیفه‌شناس نیز در این وزن سوم شدند.

بذرافشان به مقام اول امیررضا وظیفه‌دان در وزن 97 کیلوگرم اشاره و عنوان کرد: بهروز اورند مقام دوم را در این وزن گرفت، محمدجواد رمضان پور و علی ابراهیمی نیز به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: در رقابت سنگین وزن‌ها نیز هومن شیدا و رضا حسین سالای به فینال رسیدند و به ترتیب مقام اول و دوم مسابقات قهرمانی بزرگسالان استان را در وزن 125 کیلوگرم کسب کردند، احمد طغانی و عبدالله رخشانی نیز به طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول