اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

مجتمع پزشکان اردبیل 192 مطب دارد

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: مجتمع بزرگ پزشکان اردبیل 192 مطب دارد که با کاربری‌های پزشکی و درمانی احداث شده است.

مجتمع پزشکان اردبیل 192 مطب دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه شورای فنی استان بر ضرورت رعایت مقررات فنی و مهندسی، استانداردسازی واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی و به کارگیری کارگران دارای کارت مهارت فنی در اجرای پروژه‌های عمرانی از سوی دستگاه‌های دخیل تاکید کرد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران بایستی در اجرای پروژه‌های عمرانی‌، کارگرانی که آموزش دیده و مهارت و تجارب کافی در این زمینه را کسب کرده‌اند در هر چه بهتر و با کیفیت اجرا شدن پروژه‌ها به کار گیرند تا طرح‌ها به موقع، با سرعت بیشتر و کیفیت بالا اجرا شود چرا که این امر در افزایش راندمان کار و کیفیت اجرای پروژه‌ها تاثیر بسزایی دارد تا اینکه پروژه‌های در دست اجرا در موعد مقرر تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسند.

میرجعفریان در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌ریزی صحیح و هدف‌گذاری مناسب، پروژه‌هایی که 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند جزو برنامه‌های اولویت‌دار خود در سال آتی قرار داده و نسبت به تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها در زمان‌بندی مشخص تلاش و همت بیشتری داشته باشند.

این مسئول اجرای مجتمع بزرگ پزشکان اردبیل و انتقال مطب پزشکان از هسته مرکزی استان به این مجتمع را یادآور شد و اضافه کرد: این مجتمع بزرگ پزشکان اردبیل با مساحتی بالغ بر 28 هزار متر مربع و در قالب 192 مطب و سایر کاربری‌های پزشکی با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان و توسط شرکت سرمایه‌گذاری شمال‌غرب در حال احداث است که با همراهی و تلاش دستگاه‌های ذیربط امیدواریم این مجتمع در سال آتی تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد و شاهد روان شدن بار ترافیک و کاهش معضلات ترافیکی در مرکز شهر باشیم.

وی بیان کرد: با مشارکت و همراهی دستگاه‌های دخیل مصوبات شورای فنی در استان به طور کامل به مرحله اجرا گذاشته می‌شود و از این جهت استان ما براساس بررسی‌های صورت گرفته جزو استان‌های برتر در زمینه اجرای مصوبات شورای فنی و رعایت نکات فنی و استانداردسازی مصالح ساختمانی قرار دارد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل یادآور شد: اعضای شورای فنی استان می‌توانند بر روند اجرای پروژه‌های ملی استانی اجرا شده در استان نظارت و کنترل لازم را در جهت به کارگیری مصالح ساختمانی استاندارد داشته باشند.

انتهای پیام/62006/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول