اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سیزدهم لیگ دسته اول/

شکست گهر بحران‌زده مقابل طلایی‌پوشان آبادان

تیم گهر دورود در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ یک مقابل صنعت نفت آبادان تن به شکست داد.

شکست گهر بحران‌زده مقابل طلایی‌پوشان آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، دیدار دو تیم گهر دورود و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته 13 لیگ دسته اول کشور عصر امروز از ساعت 14:15 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان این دیدار با شکست تیم گهر دورود همراه بود.

این دیدار در حالی با نتیجه سه بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید که تیم گهر دورود خود را پس از یک هفته تعطیلی تمرینات ظهر امروز با اتوبوس به آبادان رسانده بود و خستگی در گام‌های تمام بازیکنان گهر موج می‌زد.

در این بازی وحید همراز تنها گل تیم گهر را در میانه‌های نیمه نخست به ثمر رساند، گل خورده را جبران کرد، اما این پایان کار نبود و در دقیقه 45 تیم صنعت نفت آبادان روی یک شروع مجدد با ضربه سر توانست نیمه نخست را با برتری 2 بر 1 به رختکن برود.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم مسابقه تیم نفت آبادان صاحب یک موقعیت پنالتی شد و نتیجه بازی را به اختلاف دو گل افزایش داد.

هر دو تیم تا دقایق پایانی شاهد موقعیت‌های بسیاری بودند که با بی‌دقتی‌های مهاجمان توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که تمرینات تیم گهر دورود به دلیل مشکل مالی و نداشتن مخارج هتل و تصمیم بازیکنان به مدت یک هفته تعطیل بوده و این تیم شب گذشته ساعت یک بامداد دورود را برای برگزاری بازی مقابل صنعت نفت آبادان بدون برگزاری حتی یک جلسه تمرین ترک کرده بود.

بازیکنان و اعضای تیم گهر دورود دلیل حضور در این بازی را احترام به هواداران تیم گهر و مردم لرستان عنوان داشته بودند به نحوی که نتیجه این دیدار در زمین مسابقه تعیین شود.

اسامی بازیکنان تیم گهر دورود در این بازی: مصطفی میرزایی- آرش قلی زاد – مجید خمیسی – مهران جعفری – احمد عرب زاده – حسین احمدلو – ابوالفضل کمانی (سهیل فیاض) – حسام یعقوبی – رسول رضایی (یزدان عباسیان) – وحید همراز (معین نظام اسلامی) – محمد جعفری بودند.

انتهای پیام/85001/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول