اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آبفار گیلان خبر داد

فشار آب شرب روستای رضوانشهر تقویت می‌شود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از آغاز عملیات طرح تقویت فشار آب شرب 748 خانوار روستایی در رضوانشهر خبر داد.

فشار آب شرب روستای رضوانشهر تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی فرامینی عصر امروز در جلسه آب و فاضلاب روستایی استان وضعیت آب شرب رضوانشهر را مورد بررسی قرار داد.

وی اظهار کرد: برای برطرف شدن مشکل کم‌آبی بیش از 2 هزار و 600 نفر در قالب 748 خانوار این روستا، یک حلقه چاه عمیق به عمق 60 متر به روش دورانی حفاری می‌شود.

به گفته وی، مجوز حفاری این چاه از مراجع ذی‌صلاح دریافت شده و دستگاه حفاری نیز در روستا مستقر است.

مدیر عامل آبفار گیلان ادامه داد: برای اجرای این پروژه تقویت فشار آب آشامیدنی مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه می شود.

وی با بیان اینکه پس از حفر و تجهیز این چاه، یک‌هزار متر لوله‌گذاری خط انتقال اجرایی می‌شود، تصریح کرد: رضوانشهر 48 روستای زیرپوشش شبکه آبرسانی و برخوردار از آب شرب مطلوب و بهداشتی دارد.

فرامینی به فروش انشعاب آب در رودسر اشاره کرد و گفت: فروش انشعاب آب رودسر از مرز 75 درصد گذشت.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، یک‌هزار و 130 فقره انشعاب آب شرب به روستاییان این شهرستان واگذار شد، یادآور شد: با فروش این تعداد انشعاب، تعداد مشترکان آب روستایی در شهرستان رودسر به 22 هزار و 218 مشترک رسید.

وی با بیان اینکه امور آبفار رودسر تعهد دارد در سال جاری یک‌هزار و 500 فقره انشعاب به متقاضیان واگذار کند، یادآور شد: تاکنون یک‌هزار و 130 انشعاب در اختیار مشترکان جدید قرار گرفته است.

به گفته فرامینی با واگذاری میزان مذکور انشعاب، امور آب رودسر توانسته است به 75 درصد از تعهدات خود در زمینه فروش انشعاب عمل کند.

مدیر عامل آبفار گیلان متذکر شد: از این تعداد انشعاب واگذار شده، 32 فقره مربوط به مددجویان کمیته امداد، 12 فقره مربوط به مددجویان بهزیستی و 16 فقره مربوط به خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان است.

انتهای پیام/2300/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول