اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم:

تعداد زیادی از مدارس روستایی جم تخریبی است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: تعداد زیادی از مدارس روستایی جم تخریبی است.

تعداد زیادی از مدارس روستایی جم تخریبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، حسین اسکندری بعد از ظهر امروز در گردهمایی معاونین آموزشی و کارشناسان آموزش متوسطه حوزه جنوبی استان بوشهر در جم اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و نقش این نهاد غیرقابل انکار است.

وی با تاکید بر لزوم ارائه راهکارهای بهبود کیفیت و ارتقاء آموزش در شهرستان خواستار همکاری دسته‌جمعی برای رشد و پیشرفت آموزش و پرورش شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم با بیان اینکه آموزش و پرورش عظیم‌ترین و تاثیرگذارترین دستگاه موجود در کشور است اضافه کرد: در نقشه جامع علمی کشور دستگاه تعلیم و تربیت در صدر نهادها و دستگاه‌ها قرار گرفته و بر اساس دیدگاه مقام معظم رهبری، آموزش و پرورش دستگاه حکومتی شناخته شده که این امر مسئولیت متولیان تعلیم و تربیت را  بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند.

اسکندری با بیان اینکه، سعادت، تعالی و پیشرفت هر جامعه‌ای در گرو توجه به آموزش و پرورش است افزود: اگر می‌خواهیم کشوری پیشرفته، عزتمند و مقتدر داشته باشیم و به قله‌های رفیع موفقیت برسیم باید تمام دستگاه‌ها به آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشند.

وی در بخشی از سخنان خود به وضعیت آموزشی در شهرستان اشاره کرد و گفت: وجود استعدادهای درخشان در دانش‌آموزان، نیروهای دلسوز در مجموعه آموزش و پرورش، اولیاء فهیم و عنایت مسئولین شهرستان موجب شده تا آموزش و پرورش جم در کشور جایگاه ممتازی داشته باشد.

این مسئول تصریح کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل صورت گرفته در 31 ماده درسی در امتحانات نهایی، وضعیت شهرستان جم بسیار مطلوب بوده و با اندک اختلافی در بین برترین‌های کشور قرار داریم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم با تاکید بر لزوم تجهیز و نوسازی مدارس تخریبی جم گفت: تعدادی مدارس تخریبی در سطح شهرستان وجود دارد که اکثر آنها مدارس روستایی است و تمرکز مشکل‌زدایی یا ساخت مدارس با اولویت مدارس روستایی است.

اسکندری اضافه کرد: بر اساس آمار موجود تعداد زیادی از مدارس شهرستان جم تخریبی و بلا استفاده یا فاقد دیوار حفاظتی و فضای مطلوب آموزشی هستند که عنایت و توجه مسئولان مجمع خیرین استان بوشهر به صورت ویژه به شهرستان جم لازم و ضروری است.

محمد رفیعی‌پور معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم نیز موفقیت‌های به‌دست آمده در حوزه آموزش و پرورش را حاصل تلاش‌های صادقانه و دلسوزانه مدیران و معلمان در مدارس دانست و از تهیه و تدوین برنامه‌ای مدون برای بهبود وضعیت آموزشی در مدارس شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/2451/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول