اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

مدیریت مصرف گاز طبیعی واجب شرعی و انسانی هر فرد است

نماینده ولی‌فقیه آذربایجان‌شرقی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف گفت: مدیریت مصرف گاز طبیعی واجب شرعی و انسانی هر فرد است.

مدیریت مصرف گاز طبیعی واجب شرعی و انسانی هر فرد است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری بعد از ظهر امروز ضمن دیدار با مدیرعامل و مسئولان شرکت گاز تصریح کرد: شکر عملی نعمت و استفاده در مسیر صحیح موجب افزایش و برکت نعمت الهی گردیده و هرگونه اسراف علاوه بر آثار مخرب دنیوی، عذاب اخروی را نیز به همراه خواهد داشت و با توجه به اینکه نعمت الهی گاز و نفت که بر ملت ایران ارزانی شده مهم‌ترین سرمایه ملی و سبد انرژی در کشور می‌باشد، اسراف در به‌کارگیری آن، کفران نعمت الهی است.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام عامل سعادت دنیوی و اخروی است، اظهار کرد: اسلام توجه به حقوق مردم را از مهمترین اولویت‌های هر انسان قرار داده چرا که کلمه انسان به مفهوم انس گرفته شده، زمانی به سعادت نائل می‌شود که حقوق متقابل را رعایت کند بنابراین مصرف بی‌رویه گاز طبیعی به منزله محروم ماندن سایر مردم در سردترین و کوهستانی‌ترین مناطق استان بوده و نباید راضی باشیم تا عده‌ای دیگر از هموطنان عزیز از این نعمت الهی بی‌بهره باشند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: کاهش دمای اتاق و استفاده از پوشش مناسب و همچنین کاهش مصرف در نهادها و ارگان‌های عمومی و دولتی تا حد زیادی همیار کارکنان شرکت گاز استان در توزیع نعمت الهی گاز در بین مردم خواهد بود.

آیت‌الله شبستری در پایان ابراز امیدواری نمود با فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی شاهد هیچ حادثه ناگواری نبوده و با آینده‌نگری زمستانی توام با جریان متداوم گاز داشته باشیم.

انتهای پیام/60002/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول