اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید اعضای تیم علمی و پژوهشی هولدینگ «دی‌وین» از منطقه آزاد چابهار

اعضای تیم علمی و پژوهشی هولدینگ «دی وین» با شرکاء خارجی خود از منطقه آزاد چابهار و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری آن بازدید کردند.

بازدید اعضای تیم علمی و پژوهشی هولدینگ «دی‌وین» از منطقه آزاد چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار، این گروه به همراه شرکا هندی خود ضمن بازدید در نشستی با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار زمینه همکاری‎های مشترک در حوزه کشاورزی، فضای سبز و صادرات محصولات آن را بررسی کردند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در این نشست با اشاره به مزیت‎های نسبی در منطقه گفت: چابهار با آب و هوای مناسب و توانایی تولید محصولات گرمسیری، منطقه‎ای مستعد برای تولید محصولات کشاورزی است و ادامه داد: چابهار ظرفیت تولید محصولات کشاورزی خارج از فصل برای تامین بازارهای داخلی و خارجی را دارد.

حامدعلی مبارکی بیان داشت: هولدینگ دی وین تحقیقات خود را در زمینه کشاورزی و صنایع بالادستی و پایین دستی در استان سیستان و بلوچستان شروع کرده و درصدد استفاده از انرژی‎های نوین در راستای بهبود کشاورزی و نهایتا نگاه سبز به منطقه استفاده کند.

وی عنوان کرد: این تیم پایلوت‎های آزمایشی در زمینه‎های کشاورزی، رفع مشکلات آبزیان و دام و طیور در استان‎های فارس و شمال کشور را هم داشته است.

گفتنی است چابهار با مساحتی حدود 24 هزار و 729 کیلومتر مربع در منتهی الیه جنوب شرقی ایران در کنار آب‎های گرم عمان واقع شده است.

انتهای پیام/75004/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول