اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فوتسال شهرداری نکا:

تیم شهرداری نکا با کمبود بازیکن مواجه است

سرپرست تیم فوتسال شهرداری نکا گفت: تیم فوتسال شهرداری نکا با کمبود بازیکن مواجه است.

تیم شهرداری نکا با کمبود بازیکن مواجه است

محمد شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در برابر حریفان بدشانس هستیم توپ‌های ما گل نمی‌شود اما موقعیت‌های بازیکنان تیم حریف به گل تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به کسب نتایج ضعیف تیمش در لیگ تصریح کرد: از سوی مدیریت باشگاه برای بازیکنان و کادر فنی جریمه در نظر گرفته شد که در صورت دو پیروزی متوالی این جریمه بخشیده می‌شود.

سرپرست تیم فوتسال شهرداری نکا گفت: تیم در ابتدای فصل برای حضور در لیگ برتر بسته شد که بنا به دلایلی در حال حاضر وضعیت خوبی در جدول ندارد.

شکری درباره وضعیت تیمش افزود: اگر زمانی چند بازیکن تیمش محروم و یا مصدوم شوند با کمبود بازیکن مقابل حریفان مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی ابراز داشت: در حال حاضر با هشت امتیاز در بین 9 تیم شهرداری نکا در رده هشتم جای دارد که نتیجه خوبی برای ما نیست.

سرپرست تیم فوتسال شهرداری نکا با تشکر از حمایت‌های مسئولان شهرستانی اظهار داشت: در نیم‌فصل مشکل مالی داشتیم و به همین خاطر نتوانستیم چند بازیکن خوب و تاثیرگذار برای نیم‌فصل دوم جذب کنیم.

انتهای پیام/86005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول