اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام نور کرمان:

اساس خودکفایی علم، تعلیم و تربیت است

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: اساس خودکفایی علم، تعلیم و تربیت است.

اساس خودکفایی علم، تعلیم و تربیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی غلامعلی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: اساس خودکفایی علم، تعلیم و تربیت است.

معاون دانشگاه پیام نور کرمان به مناسبت هفته سوادآموزی به معرفی خود و نحوه سوادآموزی و مراحل موفقیتش از ابتدا تاکنون مطالبی بیان کرد.

غلامعلی‌پور به اهمیت علم در قرآن و احادیث اشاره کرد و گفت: آیات قرآن کریم مؤثرترین و صریح‌ترین توصیه‌های رسول خدا (ص) درباره علم است و این جمله از مسلّمات همه مسلمان‌هاست که رسول خدا (ص) فرمود «تعلیم و فراگیر علم بر هر مسلمانی فرضِ واجب است».

این چهره موفق سوادآموزی خاطر نشان کرد: کسب علم اختصاص به طبقه و جنس خاصی ندارد، بلکه هر که مسلمان است، باید دنبال علم برود.

معاون دانشگاه پیام نور کرمان به سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی در سال 58 به فرمان حضرت امام (ره) اشاره کرد و افزود: نهضت سوادآموزی تاکنون توانسته خدمات گسترده‌ای در سطح ریشه‌کنی بی‌سوادی در استان کرمان انجام دهد و انسان‌های موفقی توانسته‌اند از کلاس‌های این نهاد وارد عرصه‌های کار اجتماعی شوند.

در پایان این مراسم توسط مدیرکل آموزش و پرورش از دکتر غلامعلی‌پور به واسطه موفقیت‌هایش در تحصیل ،علم و کسب مدارج بالا با اهدا لوح تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول