اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

مشکل آب شرب روستاهای جنوبی پلدختر تا تابستان حل می‌شود

فرماندار پلدختر گفت: طی جلسه استانی که با حضور استاندار برگزار شد، قرار شد با حفر دو حلقه چاه تا قبل از فصل تابستان مشکل آب شرب روستاهای جنوبی پلدختر حل می‌شود.

مشکل آب شرب روستاهای جنوبی پلدختر تا تابستان حل می‌شود

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهر با تقدیر و تشکر از استاندار لرستان و نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در سه سفر اخیری که استاندار لرستان به طور غیر رسمی از پلدختر صورت داده از روستاهای جنوبی و برخی پروژه‌های عمرانی و در حال ساخت پلدختر بازدید به عمل آمده است.

وی افزود: بازدید از ایستگاه پمپاژ رنگین بان، جایدر، چم مهر از جمله این بازدیدها بوده که استاندار لرستان دستور اختصاص مبالغی را برای حل مشکل این طرح‌ها را صادر کرد.

رشیدی ادامه داد: با توجه به نواقص پمپاژ رنگین‌بان که در هفته دولت به بهره‌برداری رسید، استاندار دستور اختصاص 300 میلیون تومان برای حل مشکل برق و لوله‌گذاری این طرح را صادر کردند.

این مسئول بیان داشت: ‌بازدید از منطقه جایدر و ایستگاه پمپاژ آن یکی دیگر از برنامه‌های کاری استاندار در این سفر بوده که ایشان قول مساعد برای تامین اعتبار مناسب این پروژه را در سال جدید را دادند.

فرماندار پلدختر از بهر ه‌برداری از ایستگاه پمپاژ چم مهر در  اسفند ماه امسال  خبر داد و گفت: با حل مشکل برق این ایستگاه مردم و اهالی منطقه تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از این طرح هستند.

وی با بیان اینکه در سفر استاندار قرار شد، مبلغ  یک میلیارد تومان اعتبار برای طرح آبرسانی واشیان در نظر گرفته شود، تصریح کرد: با اختصاص این مبلغ امیدوارم مشکل این پروژه حل می‌شود.

رشیدی در خصوص مشکل آب آشامیدنی روستاهای سراب رجب وتنگ فنی که به نفت آلوده شده‌اند، گفت: طی جلسه‌ای که در محل استانداری لرستان با ریاست استاندار و حضور مسئولان مربوطه تشکیل شد، با اختصاص مبلغ 300 میلیون تومان برای حفر دو حلقه چاه پایین تر از تالاب‌های پلدختر برای حل آب آشامیدنی این روستاها موافقت شد.

این مسئول بهره‌برداری از این چاه‌ها را اوایل تابستان وقبل از شروع فصل گرما و بحران آب اعلام کرد و اذعان داشت: هم اکنون از طریق تانکر آب شرب این مناطق تامین می‌شود.

انتهای پیام/85009/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول