اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله واعظ طبسی:

9 دی روز پیوند مردم با ولایت بود

تولیت آستان قدس رضوی گفت: 9 دی روز پیوند مردم با ولایت بود و همه دشمنان را مأیوس کرد.

9 دی روز پیوند مردم با ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی ظهر امروز در جمع کارگروه زیارت استان که در تالار آیینه حرم رضوی برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که زمینه تعالی شیعه و دنیای اسلام را فراهم کرده بحث فرهنگی است و مقام معظم رهبری به مسائل فرهنگی توجه خاصی دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص فتنه 88 تصریح کرد: آنان که فتنه را آفریدند کسانی هستند که می‌خواستند با کمک ارباب‌های سلطه‌طلب خود به کشور صدمه بزنند و در یکی از مقدس‌ترین روزهای ملت ایران یعنی عاشورا به اهل بیت (ع) اهانت کردند؛ البته آنها فکر نمی‌کردند که نظام اینگونه در جامعه تاثیر گذاشته باشد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه 9 دی روز پیوند مردم با ولایت بود، افزود: 9 دی همه دشمنان را مأیوس کرد؛ البته دشمنان برنامه‌ریزی فتنه 88 را از چهار سال قبل از آن انجام داده بودند و مقام معظم رهبری دائم آن را بیان می‌کردند.

واعظ‌طبسی در ادامه در ارتباط با زائر رضوی تصریح کرد: اقدامات خوبی از جمله بهداشت، حمل‌ونقل و رفاه برای زائران انجام شده و شهرداری هم فضاسازی‌های خوبی انجام داده است اما اشکالاتی وجود دارد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین کاری که باید در ارتباط با زائر انجام شود و به خصوص زائر پیاده، کار فرهنگی است که این مطلب از نگاه آستان قدس رضوی مخفی نبوده و امروز با توجه به عرفان‌های کاذب، کار فرهنگی بسیار اهمیت دارد.

تولیت آستان قدس رضوی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولیت‌ها نباید مسئولان ما را از مردم جدا سازد و باید برای رفاه مردم و به خصوص زائر همه کمک کنیم.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول