اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خبر داد

پروژه معدن مس انجرد بزرگ‌ترین پروژه بخش خصوصی در صنعت مس است

فرماندار اهر گفت: هم اکنون چندین طرح در حوزه‌های مختلف از جمله معدن مس انجرد که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های بخش خصوصی در صنعت مس است عملیات اجرایی آن در اهر آغاز شده است.

پروژه معدن مس انجرد بزرگ‌ترین پروژه بخش خصوصی در صنعت مس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر،رضا صدیقی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اهر، تسریع در ایجاد نمایشگاه دائمی برای ارائه محصولات تولیدی بخصوص صنایع دستی و منحصر بفرد منطقه را برای بازاریابی مناسب، ایجاد شغل و افزایش درآمد عمومی ضروری برشمرد.

وی اظهار کرد: شهرستان اهر به عنوان مرکز منطقه ارسباران از دیرباز مرکز اصلی داد و ستد و منطقه‌ای ویژه برای تأمین مایحتاج عمومی از رونق اقتصادی و تجاری این منطقه بوده و باید تلاش شود با رونق آن افتخار و شهرت گذشته خود را بازیابد.

وی تأکید کرد: انتظار داریم سازمان صنعت و معدن و تجارت در این زمینه گام‌های عملی برداشته و با ایجاد نمایشگاه دائمی در شهرستان برای رونق اقتصاد منطقه تلاش کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرستان اهر در حوزه معدن، کشاورزی، گردشگری از ظرفیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: ستاد جذب سرمایه‌گذاری شهرستان و ادارات ذیربط برای حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف آماده همراهی و همکاری هستند.

وی تأکید کرد: هم اکنون چندین طرح در حوزه‌های مختلف از جمله معدن مس انجرد که یکی از بزرگ‌ترین پروژه بخش خصوصی در صنعت مس است در شهرستان اهر عملیات اجرایی آن آغاز شده که امیدواریم با تسریع در اجرای این طرح عظیم شاهد اشتغالزایی برای جمع کثیری از جوانان منطقه باشیم.

این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد، با اختصاص تسهیلات ویژه برای مناطق کمتر توسعه یافته بتوانیم گام‌های بلندی برای راه‌اندازی طرح‌های تولیدی و صنعتی در شهرستان اهر برداریم.

انتهای پیام/60003/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول