اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

بازدید فرماندار قرچک از روند ساخت واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد

فرمانداری شهرستان قرچک از واحدهای مسکونی در حال ساخت ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بازدید کرد.

بازدید فرماندار قرچک از روند ساخت واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، رضا ریاحی صبح امروز به همراه حسین سطح‌آبادی رئیس کمیته امداد شهرستان قرچک از روند ساخت پروژه مسکونی 6 واحدی که از سال 86 نیمه کاره مانده بود و به تازگی و با پیگیری فرمانداری و فعالیت مستمر کمیته امداد پیشرفت خوبی را طی کرده است بازدید و روند اجرای آن را مورد بررسی قرار دادند.

فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم گفت: کمیته امداد امام (ره) از جمله نهادهایی است که در راستای کمک به مددجویان اقدامات خوبی را انجام داده است و ساخت این واحدهای مسکونی نیز از جمله کارهای با اهمیت در این شهرستان محسوب می‌شود که می تواند باری از روی دوش افراد بی‌بضاعت بردارد.

وی در ادامه در تسریع در روند ساخت این واحدها تأکید کرد: از مسئولان کمیته امداد خواست تا نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

حسین سطح‌آبادی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک نیز در این بازدید از پیگیری‌های فرماندار شهرستان قرچک برای تسریع در روند ساخت این واحدها و از رصد کلیه فعالیت‌های شهرستان تقدیر کرد و از به بهره‌برداری رسیدن این واحدها در دهه فجر خبر داد.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول