اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی گیلان:

رزمایش‌های عملیاتی شاخصه مهم موفقیت امنیت پرواز سپاه است

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی گیلان گفت: انجام رزمایش‌های مختلف اطلاعاتی، عملیاتی و استفاده از تجهیزات به‌روز مهم‌ترین شاخصه‌های موفقیت امنیت پرواز سپاه است.

رزمایش‌های عملیاتی شاخصه مهم موفقیت امنیت پرواز سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی جاوید پیش از ظهر امروز در نشست با استاندار گیلان، به مناسبت سالروز تشکیل یگان حفاظت هواپیمایی، گزارشی از فعالیت‌های این یگان را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای این یگان با دل و جان آماده انجام ماموریت‌های محوله برای امنیت بخشیدن به پروازها هستند، اظهار کرد: توجه به ارزش‌های اخلاقی و معنوی از شاخصه‌های موفقیت این یگان است.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی گیلان استفاده از نیروهای مؤمن، جوان، ولایتمدار، متعهد و آموزش‌دیده را از دیگر شاخصه‌های موفقیت در امنیت پرواز سپاه ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد:‌ استفاده از نیروهای مؤمن و تحصیل‌ کرده و انجام رزمایش‌های مختلف اطلاعاتی، عملیاتی و امنیتی و نیز بهره‌مندی از تجهیزات به‌روز جزو مهم‌ترین شاخصه‌های موفقیت امنیت پرواز سپاه پاسداران است.

استاندار گیلان نیز در نشست مذکور با بیان اینکه دشمنان همواره به دلیل حاکم بودن ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال ضربه زدن به امنیت کشور هستند، گفت: با حضور نیروهای مؤمن، انقلابی و ایثارگر در یگان حفاظت هواپیمایی کشور جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین پرواز‌های کشور را دارد.

محمدعلی نجفی سپاه را در عرصه‌های مختلف انقلاب از سرمایه‌های مادی و معنوی نظام خواند و تصریح کرد: سپاه به خوبی از این سرمایه‌ها حفاظت و حراست کرده است و این انجام وظیفه را می‌توان در دوران دفاع مقدس، عرصه سازندگی و ... مشاهده کرد.

وی از یگان حفاظت هواپیمایی گیلان خواست در کنار انجام وظایف امنیتی با ظرافت خاص نسبت به تکریم و جلب رضایت مسلمانان اقدام کنند.

انتهای پیام/2300/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول