اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه قم خبر داد

برگزاری برنامه‌های 9 دی در دانشگاه قم

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه قم از برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی در دانشگاه قم به مناسبت 9 دی خبر داد.

برگزاری برنامه‌های 9 دی در دانشگاه قم

سید احمدرضا شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت روز 9 دی و پاسداشت این روز اظهار داشت: با توجه به حرکت عظیم مردمی در این روز برای حفظ آرمان‌های جمهوری اسلامی و به منظور بزرگداشت این روز ویژه‌برنامه‌هایی در دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: ارسال اتوماسیونی فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد 9 دی به همه کارکنان و اساتید دانشگاه، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر در مورد این روز و همچنین فتنه 88، پخش فیلم‌های مرتبط با این روز در خوابگاه و مسجد الغدیر و همچنین سخنرانی در خوابگاه‌های دانشجویان و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که طی این مدت برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه قم سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی را در تنبه و بیداری افراد موثر دانست و عنوان کرد: ایشان با فرمایشات خود تبلیغ و حجت خود را بر مردم تمام و مردم نیز با حضور پرشور خود در صحنه ارادت خود را ثابت کردند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت ویژه این روز پیشنهادهایی در شورای فرهنگی عمومی استان به منظور نام‌گذاری از 9 تا 19 دی‌ماه به عنوان دهه بصیرت و پیوند با ولایت داده شده است و در صورتی که این پیشنهاد به تصویب برسد هر روز از این دهه نام مشخصی خواهد داشت.

انتهای پیام/78008/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول