اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر فدراسیون تکواندو:

تکواندوی بانوان در استان تهران ظرفیت بالایی دارد

ناظر فدراسیون تکواندو گفت: آزمون ارتقای رده کمربند بانوان تهرانی در شرایط بسیار مطلوبی برگزار شد و تکواندوی بانوان در استان تهران ظرفیت بالایی دارد.

تکواندوی بانوان در استان تهران ظرفیت بالایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، زهرا رفیعی در آزمون دوره 218 ارتقای رده کمربند بانوان اظهار داشت: آزمون دوره 218 ارتقای  رده کمربند قرمز تا مشکی دان دو با حضور بیش از 400 تکواندوکار بانو در تمامی رده‎های سنی و با حضور 10 ممتحن در خانه تکواندوی استان تهران برگزار شد.

وی گفت: حضور بیش از 400 تکواندوکار بانو در هر دوره از آزمون‎های استان تهران نشان از پتانسیل بالای این رشته رزمی در سطح استان دارد.

رفیعی در خصوص سطح آزمون دوره 218 ارتقای رده کمربند بانوان اظهار داشت: خوشبختانه با مدیریت مناسب و برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری و با توجه به تعداد شرکت‎کنندگان شاهد آزمونی با کیفیت مناسب و با نظمی  بودیم که جا دارد از مرجان‎السادات طاهری، نایب رئیس هیئت تکواندوی تهران تشکر کنیم که شرایط بسیار خوبی را برای آزمون‎دهندگان فراهم آورد.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین از سوی مسئولان کمیته آزمون، 10 ممتحن منتخب از شرایط فنی و بسیار مطلوبی برخوردار بودند.

نایب رئیس هیئت تکواندوی اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: حضور مربیان باتجربه و جوان استان تهران موجب شده تا تکواندوکاران از سطح فنی و تکنیکی بالایی برخوردار باشند و این امر موجب شده هر ساله شاهد آزمون‎های بسیار با کیفیت در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/2568/س/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول