اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای استان آذربایجان‌شرقی:

شهر جدید سهند از بابت زیرساخت‌ها لنگ می‌زند

عضو شورای استان آذربایجان‌شرقی گفت: شهر جدید سهند بدون زیرساخت‌های لازم در حال پذیرش ساکنان است.

شهر جدید سهند از بابت زیرساخت‌ها لنگ می‌زند

فرامرز کارآموز امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: برای بلند مدت سکونت قشر قابل توجهی از جمعیت استان در شهر جدید سهند پیش بینی شده در صورتی که فکری برای زیرساخت‌هایی توسعه‌ای در این شهر صورت نگرفته است.

وی نبود بیمارستان، مراکز آموزشی و راه اصلی را از جمله مشکلات حوزه فعالیتش دانست و گفت: با وجود برنامه‌ریزی برای موارد یاد شده و انجام پیش‌بینی‌های لازم هنوز اقدام عملی در رابطه با آنها صورت نگرفته است.

کارآموز بر پیگیری اتوبان سهند- تبریز تاکید کرد و گفت: این راه می‌تواند راه‌های توسعه‌ای و برون رفت از بن بست را برای این شهر تازه تاسیس فراهم آورد.

این عضو شورای سهند نبود مرکز بهداشتی و درمانی در سهند را در کنار سایر مشکلات را قابل توجه عنوان کرد و گفت: با وجود پیش بینی دو بیمارستان برای این شهر هنوز و با توجه به سکونت بخش عظیمی از جمعیت در این شهر اقدامی از طرف مجموعه های مرتبط با این امر از جمله تامین اجتماعی صورت نگرفته است.

وی از شورای استان خواست تا به منظور حل مشکلات و موانع توسعه ای موجود در شهر جدید سهند اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول