اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی فقیه در استان

نخستین امام جمعه تسوج معرفی شد

با حضور آیت‌الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابراهیم بجانی به عنوان نخستین امام جمعه بخش تسوج معرفی شد.

نخستین امام جمعه تسوج معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تسوج، حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده امام جمعه شبستر در این مراسم ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اظهار کرد: از آثار خیر نظام جمهوری اسلامی وجود نماز جمعه است.

وی آیت‌الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان را یکی از افتخارات شهرستان، استان و کشور دانست و خاطر نشان کرد: تسوج از لحاظ قدمت، تاریخی‌ترین بخش شهرستان شبستر است و وجود علما و بزرگان از این بخش شاهد این مدعاست.

محمدزاده با اشاره به دادن بیش از 150 شهید این بخش به نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور رزمندگان و بسیجیان با بالاترین روحیه اعتقادی نشان از حمایت ویژه این خطه از شهرستان شبستر از نظام جمهوری اسلامی است.

وی از عنایت ویژه مقام معظم رهبری به شهر تسوج و معرفی امام جمعه به این بخش تشکر کرد.

جمشیدعقلمند فرماندار شبستر نیز در این مراسم آیت‌الله مجتهد شبستری را یار با وفای امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و افزود: شهرستان شبستر با دادن 365 شهید در راه نظام جمهوری اسلامی ایران نگینی درخشان در بین شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی است.

عقلمند از کمک‌های آیت‌الله شبستری در حل مشکل جاده صوفیان ـ سلماس نیز تشکر کرد و افزود: حرکت نمادین آیت‌الله مجتهد شبستری در 8 دی سال 88 به عنوان یکی از جلوه‌های ماندگار در تاریخ و نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار شهرستان شبستر گفت: ما شکرگزار نعمت ولایت در نظام جمهوری اسلامی هستیم

نهم دی روز بصیرت مردم و میثاق مجدد با ولایت فقیه بود

نخستین امام جمعه تسوج ضمن تسلیت ایام رحلت جانگداز پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) گفت: وقف یک سنت حسنه و با ارزشی است که خداوند متعال در قرآن کریم تاکید کرده و به مسلمانان سفارش داده است.

حجت‌الاسلام ابراهیم بجانی امام جمعه تسوج از روز نهم دی به عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت نام برد و تاکید کرد: فتنه‌گران در سال 88 قصد داشتند با براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ستون خیمه ولایت فقیه را سست نمایند ولی مردم با بصیرت کامل وارد صحنه شده و از آرمان‌های نظام و انقلاب و ولایت فقیه حراست نمودند.

در ادامه آیت‌الله مجتهد شبستری با معرفی امام جمعه بخش تسوج گفت: آقای شیخ ابراهیم بجانی یکی از نیروهای مخلص و متدین است و سوابق ایشان در حوزه علمیه تبریز نشان از تعهد ویژه وی است.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول