اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری:

گاز مونوکسیدکربن در چهارمحال و بختیاری قربانی گرفت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: زن و شوهر ناغانی از توابع شهرستان کیار این استان به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست دادند.

گاز مونوکسیدکربن در چهارمحال و بختیاری قربانی گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، فرامرز شاهین اظهار داشت: شوهر 28 ساله و همسر 25 ساله ناغانی به دلیل استنشاق و مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان باختند.

وی افزود: این زن و شوهر در محل کار خود در گلخانه‌ای در شهر ناغان، دچار گازگرفتگی شده و مسموم شدند.

شاهین ادامه داد: با وجود تلاش‌های پرسنل اورژانس و بیمارستان برای نجات این دو شهروند، این زن و شوهر جان خود را از دست دادند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری با هشدار به شهروندان نسبت به مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن به دنبال استفاده از وسایل گرمایشی نامناسب در فصل سرما، گفت: سردرد، سرگیجه، استفراغ و کاهش سطح هوشیاری از علایم مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن است.

شاهین ادامه داد: با وجود اقدامات و آموزش‌های انجام شده برای پیشگیری از مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن، با شروع فصل سرما و به دنبال استفاده از بخاری‌ها و وسایل گرمایشی غیراستاندارد، مواردی از گازگرفتگی و مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن را شاهد هستیم.

انتهای پیام/68001/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول