اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان خبر داد

استقرار نیروهای خدمت‌رسان شهرداری تا بازگشت زوار در شلمچه

شهردار آبادان از استقرار نیروهای خدمت رسان شهرداری تا بازگشت زوار کربلای معلی در مرز شلمچه خبر داد.

استقرار نیروهای خدمت‌رسان شهرداری تا بازگشت زوار در شلمچه

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: هر ساله زوار زیادی برای زیارت به سوی مرقد اباعبدالله الحسین(ع) از مرز شلمچه راهی کربلا می‌شوند که امسال جمعیت زوار بیشتر از سال‌های پیش مشاهده شد.

وی اضافه کرد: در همین راستا شهرداری با خدمت‌رسانی هر چه بیشتر رفع مشکلات مرتبط به حوزه شهرداری را در دستور کار قرار داده است.

شهردار آبادان با اشاره به این خدمات تصریح کرد: سه خودروی حمل زباله، یک دستگاه جاروکش خیابانی، دو دستگاه تانکر آب که یکی از آنها مربوط به آب آشامیدنی و دیگری آب مصرفی است را در شلمچه مستقر کردیم تا بخشی از نیاز زوار تامین شود.

وی ادامه داد: همچنین 12 کارگر و 10 مخزن زباله و دو دستگاه اتوبوس را نیز برای جابه جایی زوار در مرز شلمچه مستقر کردیم تا سهولت تردد این عزیزان حاصل شود و مشکلی در این خصوص پیش روی آنها قرار نگیرد.

شیرازی عنوان کرد: برای تکمیل این خدمات‌رسانی و نظارت بیشتر بر اقدامات شهرداری در مرز شلمچه برای زوار، دفتر مدیریت خدمات شهرداری را در آن منطقه مستقر کردیم که یک مسئولان مدیریت این دفتر را بر عهده داشته و در صورت بروز هرگونه مشکلی به رفع و برطرف سازی آن خواهد پرداخت.

مدیر سامانه شهری آبادان از استقرار نیروهای خدمت رسان شهرداری تا بازگشت زوار کربلای معلی در مرز شلمچه خبر داد و اظهار کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت رسانی به زوار کربلای حسینی بوده است.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول