اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

مدال‌های هیئت اروپایی قلاده‌های نوکری است / سران فتنه مفسد فی‌الارض هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز می‌بینیم که جاسوسان به فتنه‌گران مدال نشان می‌دهند و چقدر زیبا هنرمند کشورمان این‌ها را با عنوان قلاده‌های طلا روایت کرد، چراکه این مدال‌ها قلاده‌های نوکری و وابستگی است.

مدال‌های هیئت اروپایی قلاده‌های نوکری است / سران فتنه مفسد فی‌الارض هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدرضا نقدی جمعه شب در یادواره 150 شهید محله شهادت شهرری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، حضرت زینب را اسطوره مقاومت دانست و گفت: حضرت زینب (س) پس از مصائبی که مشاهده فرمودند حتی لرزشی در صدای ایشان ایجاد نشد و با خطبه چند دقیقه‌ای خود پیام شهدا را انتقال داده و کسانی که بدترین اذیت و آزار به شهیدان روا داشته بودند را منقلب کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امید است ما نیز بتوانیم این‌گونه پیام‌رسان شهدا باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه خانواده شهدا را پیام‌رسانان شایسته عصر معاصر هستند که به شایستگی پیام شهدا را به نسل آینده منتقل کردند، عنوان کرد: شهید حسین غلام‌ کبیری نخستین شهید فتنه 88 که بسیجی پایگاه حجتیه (عج) محله شهادت بود، شاهد بزرگ این سخن است. جوان نسل چهارمی که به شایستگی پیام شهدا را دریافت کرده بود با شجاعت و اقتدار از آرمان‌های انقلاب دفاع و در این مسیر جان خود را تقدیم کرد.

نقدی عنوان کرد: در فتنه 88 مشاهده کردیم جوانان نسل جدید انقلاب نه در میدان جنگی که دشمن در مقابل ما قرار گرفته است بلکه در شرایط پیچیده فتنه مسیر را گم نکردند و نشان از این دارد که نسل امروز خوب مسیر را یافته‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: محله شهادت در فتنه 88 این افتخار را دارد همان‌گونه که جوانان آن در دوران دفاع مقدس خط‌شکن بودند در فتنه نیز بار دیگر در مسیر ولایت و دفاع از آرمان‌های والای نظام خط‌شکنی کرد و این برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات محله شهادت شهرری است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سال 88 اتفاقات دوران دفاع مقدس که قرار گرفتن همه دنیا در برابر ایران اسلامی بود تکرار شد، با این تفاوت که در دوران دفاع مقدس دشمن یک سوی میدان قرار گرفته و قابل مشاهده بود اما در دوران فتنه شرایط بسیار پیچیده بود.

نقدی گفت: در دوران فتنه برخی فهم ملت ایران را دست کم گرفته بودند و در حالی که فکر می‌کردند می‌توانند با لفاظی و بازی با کلمات مردم را فریب دهند اما شاهد بودیم که مردم بصیر ایران پاسخ دندان‌شکنی به آن‌ها دادند.

ملت ایران قهرمان بصیرت هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ملت ایران را قهرمانان بصیرت خواند و تاکید کرد: ملت ایران در دوران فتنه با بصیرت دریافتند آمریکا و اروپا که در سراسر تاریخ شاهد پشتیبانی آن‌ها از جنایت‌کاران بودند از چه کسانی حمایت می‌کنند. ملت ایران می‌دانستند که استکبار در طول تاریخ همواره پشتیبان پهلوی، رژیم بعث، آل‌سعود و حامی جنایت‌های امروز بحرین بودند در فتنه 88 پشت سر چه کسانی قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: در دوران فتنه تمام روسای جمهوری کشورهای مستکبر پشت تریبون قرار گرفته و بدون کنایه از فتنه حمایت و با صدور بیانیه‌های رسمی از این جنایت‌ها حمایت کردند.

نقدی بیان داشت: درحالی که همه قدرت‌ها برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آمده بودند مردم بصیر ایران اسلامی به شایستگی پاسخ دندان‌شکنی به آن‌ها دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با برشمردن بخشی از نقشه‌های شوم دشمنان نظام در دوران فتنه عنوان کرد: در دوران فتنه رسانه‌های نوظهوری ایجاد شدند، بی‌بی‌سی که در بین مردم ایران به‌عنوان بلندگوی استعمار شناخته شده است همزمان با فتنه بخش فارسی خود را راه‌اندازی کرد و اطرافیان نفر دوم فتنه گردانندگان این شبکه شدند و اینها اتفاقات کمی نبود.

 

وی با تشریح جنایات و خیانت‌های برخی افراد در سال 88 عنوان کرد: نفر دوم فتنه در ایران به‌ دیدن شاه عربستان رفت و در ارتباط با انتخابات با آن‌ها به گفت‌وگو نشست و برای صلاح کشور با پادشاه عربستان مشورت کرده و چندی بعد خودش آن را روایت کرد در حالی که ملت ایران خود آگاه هستند که مشورت با سران جنایت‌کار چیزی جز خفت را با خود به‌همراه ندارد.

نقدی عنوان کرد: نفر دوم فتنه رئیس دفتر خود را به برخی کشورها فرستاد تا از شیوخ مستکبر پول جمع‌آوری کند. آن‌ها حتی از شاه بحرین که دستش به خون مسلمانان آن کشور آلوده است پول گرفتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بصیرت بالای ملت ایران گفت: خوی شیطانی استکبار برای مردم غیور ایران ثابت شده است و آگاهانه شاهد وابستگی شفاف سران فتنه با استعمار بودند.

وی با اشاره به ادامه دار بودن فتنه این افراد گفت: امروز شاهد این هستیم که جاسوسان استکبار به فتنه‌گران مدال و نشان می‌دهند و چقدر زیبا هنرمند کشورمان این‌ها را با عنوان قلاده‌های طلا روایت کرد، چراکه این مدال‌ها قلاده‌های نوکری و وابستگی است.

نقدی بیان داشت: امروز نیز شاهد بودیم که فتنه‌گران هیچ‌گاه از این رفتار اروپا اعلام برائت نکردند و همه سلطنت‌طلبان، منافقان، جاسوسان و ... رسماً از این اقدام حمایت کردند.

محمدرضا نقدی با اشاره به جنایات و خیانت‌های سران فتنه عنوان کرد: مردم کسانی را که به اجانب دست داده‌اند نمی‌بخشند، افرادی که با بیان دروغ بزرگ تقلب برخی افراد احساساتی را به میدان آورده و آینده آنان را خراب کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: سران فتنه کسانی هستند که سبب کشته شدن جوانان ما و غیور مردانی همچون شهید کبیری‌ها شدند.

ملت ایران خواهان مجازات سران فتنه هستند

وی در ادامه با تاکید بر اینکه جرم بزرگ آن‌ها بخشودنی نیست، تاکید کرد: ملت ما همه خواهان مجازات سران فتنه هستند و هیچ وقت قدمی از این موضع عقب نمی‌گذارند.

نقدی گفت: از دولت و دستگاه قضا می‌خواهیم عوامل این جنایت و فتنه بزرگ را به سزای اعمل خودشان برسانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه عوامل تبدیل شدن افراد به مفسدین فی‌الارض را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: مفسد فی‌الارض کسی است که با دشمنان خدا دست دهد.

سران فتنه مفسد فی‌الارض هستند

سردار نقدی با اشاره به جنایات سران فتنه بیان داشت: سرا فتنه با ساختن دروغ جوانان را به خیابان کشاندند و زمینه‌ساز شهادت جوانان کشور شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: سران فتنه که سبب حمله به مسجد و پایگاه بسیج را فراهم کرده و چندین ماه سبب حرج و مرج کشور شدند مفسد فی‌الارض هستند و باید درس عبرتی باشد برای کسی که می‌خواهد در خط شهداء خللی ایجاد کند

انتهای پیام/2462/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول