اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

خانواده شهدا چشم و چراغ محفل بشریت هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به استقامت و ایستادگی خانواده معظم شهدا گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ محفل بشریت هستند.

خانواده شهدا چشم و چراغ محفل بشریت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سردار محمدرضا نقدی جمعه شب در یادواره 150 شهید محله شهادت شهرری ضمن سلام و درود به امام و شهدا و تسلیت رحلت جانسوز پیامبر اعظم (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)‌، شرف، عزت، استقلال، آزادی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت‌های شهدای والامقام و ایستادگی مردم ایران دانست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، شهدای محله شهادت را خط‌شکنان جبهه برشمرد و عنوان کرد: مجاهدان این محله در عرصه‌های مختلف رشادت‌ها و ایستادگی خود را به اثبات رساندند.

وی ضمن سلام و درود به پدران و مادران شهدا افزود: خانواده شهدا حماسه شهیدان را مضاعف کردند و مادران شهدا مروجان فرهنگ زینب کبری (س) بودند.

سردار نقدی بیان داشت: خانواده شهدا پیام شهدا را با همه وجود درک کردند و از همه وجودشان برای عطرافشانی نور شهدا و پیام‌رسانی آنها به نسل آینده مایه گذاشتند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خانواده شهدا را چشم و چراغ محفل بشریت خواند و تأکید کرد: خانواده معظم شهدا پس از تقدیم بهترین عزیزانشان ذره‌ای از مسیر شهدا عدول نکرده و مسیر شهدا را ادامه دادند و امروز پیام آنان را به درستی به نسل جدید انتقال دادند.

وی بیداری اسلامی، جنبش 99 درصد ملت آمریکا و ... را مرهون درس گرفتن از مکتب شهدا و ایستادگی خانواده معظم شهدا دانست و گفت: مقاومت جانانه مردم فلسطین، حماسه بزرگ حزب‌الله لبنان و ... همه تکرار درس‌هایی است که در مکتب شهدا اتفاق افتاد و همه اینها نتایج سحر است و افق‌های والای مکتب غنی اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه این استقامت خانواده معظم شهدا را پیروی از راه حضرت زینب کبری (س) دانست و گفت: خانواده معظم شهدا امروز با تأسی از حضرت زینب (س) پیام و مسیر شهدا را به جهانیان انتقال داده و امروز پیام شهدا عالم‌گیر شده است.

سردار نقدی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا با الگوگیری از اسطوره صبر مقاومت حضرت زینب (س) علی‌رغم مصیبتی که در فراق شهید خود کشیدند اما زمین‌گیر نشده و زینب‌وار مجلس طاغوتیان را برهم زده و شاهان و جنایتکاران زمان را بیش از پیش رسوا کردند.

انتهای پیام/2462/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول