اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با فارس هشدار داد

خطر تشدید حاشیه‌نشینی با سیاست‌گذاری غلط و تبلیغات نادرست

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اگر تبلیغات و رسیدگی بیش از حد در مناطق کم‌برخوردار افزایش یابد، حاشیه دوم در مشهد ایجاد می‌شود.

خطر تشدید حاشیه‌نشینی با سیاست‌گذاری غلط و تبلیغات نادرست

جواد ستاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: شورای چهارم به مناطق حاشیه‌نشین توجه فراوانی دارد و به همین دلیل کمیسیونی را با عنوان حاشیه شهر تشکیل داده که نقش این کمیسیون هماهنگی بین ارگان‌های تاثیرگذار در خصوص حاشیه شهر است.

وی در خصوص مشکلات بهداشتی این مناطق تصریح کرد: برای حل مشکلات بهداشتی و زیست‌محیطی مناطق حاشیه شهر ابتدا باید معضل را پیدا کرده و بعد آن را حل کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: در خصوص مسائل بهداشتی یکی از معضلات این است که فاضلاب مناطق کم‌برخوردار به داخل کوچه ریخته می‌شود و چون منازل کوچک است امکان زدن چاه نیز وجود ندارد که این موضوع باعث بیماری‌های فراوانی می‌شود؛ همچنین وجود سگ‌های ولگرد در این مناطق احتمال بیماری‌ها به خصوص سالک را افزایش می‌دهد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه نباید تبلیغات و رسیدگی به مناطق کم‌برخوردار بیش از حد افزایش یابد، اضافه کرد: اگر تبلیغات و رسیدگی بیش از حد به مناطق حاشیه افزایش یابد باعث ایجاد حاشیه دوم در مشهد می‌شود.

ستاری در پایان خاطرنشان کرد: رسیدگی به مناطق حاشیه شهر باید دقیق باشد و در عین حال برای جلوگیری از رشد وسعت این مناطق باید برنامه داشته باشیم البته در این موضوع همه باید کمک کنند.

انتهای پیام/2202/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول