اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

هیچ‌گاه از پی‌گیری مشکلات زیلایی غافل نشدم

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: در طول دو سال گذشته هیچ‌گاه از پی‌گیری مشکلات مردم زیلایی غافل نشدم.

هیچ‌گاه از پی‌گیری مشکلات زیلایی غافل نشدم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی عصر امروز در بازدید از منطقه محروم زیلایی که به همراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت مناطق محروم و مردم درد کشیده این مناطق وظیفه همه مسئولان است.

وی با تأکید بر اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری همواره اولویت در خدمت را کمک به مردم محروم ذکر کرده‌اند، تصریح کرد: مسئولان باید درد محرومان را احساس کنند و امروز مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وظیفه دارند مناطق محروم از جمله زیلایی را بیش از همیشه مورد توجه قرار دهند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی کارهای انجام گرفته در سال‌های گذشته را خوب و قابل توصیف بیان کرد و گفت: اما عمق محرومیت به اندازه‌ای است که اگر به آن توجه نشود شاهد مشکلات بیشتری برای مردم در آینده خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه استاندار جدید، خود از فرزندان بومی استان است که با زجرهای مردم مناطق محروم آشنایی دارد، تصریح کرد: امیدواریم با همتی که در مسئولان به خصوص استاندار سراغ داریم و با هماهنگی نمایندگان و مسئولان برای کمک به محرومان در آینده شاهد رفع محرومیت از این مردم باشیم.

زارعی مشکلات مربوط به جاده‌های روستایی و اشتغال را از خواسته‌های به حق مردم برای پی‌گیری برشمرد و گفت: صدا و سیما نیز در خصوص خواسته مردم مبنی بر پوشش شبکه دیجیتالی اقدام لازم را انجام دهد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس با بیان اینکه هیچ‌گاه از مشکلات مردم این منطقه در طول دوره نمایندگی خود در دو سال گذشته غافل نشده‌ام، تصریح کرد: چه در سطح استانی و چه در سطوح ملی همواره پی‌گیر مشکلات مردم زیلایی و رفع آن‌ها بوده‌ام و کارهای خوبی نیز تاکنون انجام شده است.

انتهای پیام/2571/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول