اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجرد:

قیام تاریخی 9 دی برخاسته از بصیرت مردم بود

امام جمعه بروجرد گفت: قیام تاریخی 9 دی برخاسته از بصیرت مردم، دشمن شناسی، فرصت شناسی و اطاعت از فرامین رهبری و حضور مجاهدانه ملت ایران در برهه‌ای حساس و تعین‌کننده بود.

قیام تاریخی 9 دی برخاسته از بصیرت مردم بود

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در جمع نمازگزاران این هفته بروجرد اظهار داشت: حماسه 9 دی این حقیقت را آشکار کرد که اسلام و ارزش‌های اسلامی فلسفه وجودی ایران است و اسلام و قرآن و عاشورا و ولایت فقیه هویت ایرانی را تشکل می‌دهد.

وی با بیان اینکه ملت ایران اهانت بر این هویت را تحت هیچ شرایطی بر نمی‌تابد، افزود: قیام تاریخی 9 دی برخاسته از بصیرت مردم، دشمن شناسی، فرصت شناسی و اطاعت از فرامین رهبری و حضور مجاهدانه ملت ایران در برهه‌ای حساس و تعین‌کننده بود.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه این روز نقطعه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: فتنه سال 88 حرکتی براندازانه با بهانه تقلب در انتخابات صورت گرفت، که سران این فتنه باید محاکمه و مجازات شوند.

وی اظهار داشت: برخی رای مردم و حضور گسترده مردم در انتخابات اخیر را به نفع خود تعبیر می‌کنند، این درحالی است که رئیس جمهور محترم شخصی مجتهد دانا و یک روحانی وارسته و مطیع ولایت وفقیه است که در 25 بهمن سال 88 علیه فتنه‌گران سخنرانی محکومانه‌ای داشتند.

ترابی با بیان اینکه هیچ‌گاه ملت ایران اجازه نخواهد داد، بار دیگر فتنه‌گران و خائنان و سران فتنه در عرصه حضور پیدا کنند، گفت: اشتباه فتنه‌گران و سران فتنه سال 88 این است که هنوز ملت ایران را نشناخته‌اند و با تصور اینکه مردم ایران فتنه سال 88 را فراموش کرده‌اند، می‌خواهند بار دیگر وارد در عرصه شوند.

انتهای پیام/2304/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول