اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دورود:

فتنه‌گران با اردوکشی به خیابان‌ها به دنبال براندازی نظام بودند

امام جمعه شهرستان دورود گفت: سران فتنه با اردو کشی به خیابان‌ها به دنبال براندازی نظام بودند.

فتنه‌گران با اردوکشی به خیابان‌ها به دنبال براندازی نظام بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، حجت‌الاسلام حسین رجایی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان دورود با اشاره به فرا رسیدن سالروز 9 دی اظهار داشت: سران فتنه با اقدامات ننگین خود، شیرینی انتخابات سال 88 را به کام مردم تلخ کردند.

وی ادامه داد: فتنه‌گران با اردوکشی به خیابان‌ها به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند که مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در حماسه 9 دی اجازه ندادند که نقشه‌های آنان عملی شود.

امام جمعه شهرستان دورود خاطرنشان کرد: مردم باید از 9 دی تحلیل داشته باشند و جریان شناسی کنند، تا بدانند که فتنه سال 88 چه هزینه‌هایی را برای نظام به دنبال داشت.

رجایی‌پور با اهمیت خواندن اقدامات گروه‌های مختلف مردمی در جهت شفاف‌سازی جریان‌های فتنه متذکر شد: کسانی که می‌توانند، وظیفه دارند با قلم خود و یا قدم خود از انقلاب در مقابل فتنه‌ها محافظت کنند.

امام جمعه شهرستان دورود در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل سازمان ثبت احوال اظهار داشت: متأسفانه یکی از مشکلاتی که جامعه ما به آن گرفتار شده است، کاهش ازدواج در میان جوانان است.

وی افزود: باید در این زمینه ریشه‌یابی کرد، تا علل کاهش میزان ازدواج در کشور و به خصوص شهر و استان ما چیست و مشکلات مالی و اشتغال تا چه میزان در این موضوع دخیل هستند.

حجت‌الاسلام رجایی‌پور ادامه داد: در نقطه مقابل یکی دیگر از معضلات جامعه ما امروزه افزایش آمار طلاق است، به نحوی که در شهرستان دورود در طول هر روز آمار چشمگیری از طلاق را مشاهده می‌کنیم که این بسیار خطرناک است.

وی افزود: همه مسئولان باید این مشکلات را ریشه‌یابی کنند، تا با کمک خانواده‌ها و مردم به دنبال رفع این مشکلات باشند.

انتهای پیام/2304/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول