اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوازدهم پینگ‌پنگ جوانان کشور

شهرداری بانه جنوبی‌ها را مات کرد

شهرداری بانه در جریان هفته دوازدهم رقابت‌های پینگ‌پنگ جوانان و امیدهای لیگ برتر کشور برابر مناطق نفت‌خیز جنوب به برتری دست یافت.

شهرداری بانه جنوبی‌ها را مات کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، این مسابقه آخرین دیدار تیم شهرداری بانه در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ برتر تنیس روی میز ایران به شمار می‌رفت. 

پینگ‌پنگ‌بازان شهرداری بانه که در هفته قبل با نتیجه 5 بر 2 پتروشیمی ماهشهر را از پیش رو برداشته بودند امروز به دنبال تداوم بردهای خود در خانه پینگ‌پنگ سنندج به میدان آمدند.

شهرداری که تا پیش از بازی امروز با 16 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار داشت در صورت برد رتبه کنونی خود را حفظ و به مرحله پلی‌آف بازی‌ها صعود می‌کرد، اگر چه با شکست نیز به عنوان تیم سوم جواز حضور در مرحله بعد را به دست می‌آورد.

از سوی دیگر پینگ‌پنگ‌بازان مناطق نفت‌خیز که بازی رفت را در زمین خود با حساب 5 بر 4 به نماینده کردستان واگذار کرده بودند برای جبران بازی رفت و قرار گرفتن در بین تیم‌های راه یافته به پلی‌آف تلاش می‌کردند.

در بخش انفرادی رقابت‌های امروز ابتدا متین لطف‌الله نسبی از شهرداری بانه در 3 گیم متوالی میلاد حدادیان از مناطق نفت‌خیز جنوب را از پیش رو برداشت.

در بازی دوم حامد باشط‌باوی 3 بر 2 ملارجبی از شهرداری بانه را مغلوب کرد، اما میلاد لطفی در بازی سوم 3 بر صفر سینا معصومی را برد و یک بار دیگر شهرداری را پیش انداخت.

در بازی چهارم بخش انفرادی، سجاد حسینی از مناطق نفت‌خیز در 3 گیم متوالی پارسا جنتی را مغلوب کرد و در بازی چهارم متین لطف‌الله نسبی با حساب 3 بر 2 از سد حامد باشط‌باوی گذشت.

در بازی‌های ششم و هفتم بخش انفرادی نیز شهرداری بانه توسط ملارجبی و لطفی با نتایج مشابه 3 بر یک برابر حدادیان و حسینی به برتری دست یافت.

اما در رقابت دوبل حامد باشط‌باوی و سجاد حسینی از مناطق نفت‌خیز جنوب با نتیجه نزدیک 3 بر 2 متین لطف‌الله نسبی و پارسا جنتی از شهرداری بانه را مغلوب کرد.

به این ترتیب شهرداری بانه با حساب 5 بر 3 در برابر میهمان خود به برتری دست یافت و با 18 امتیاز از 12 بازی جایگاه خود در مکان دوم جدول رده‌بندی را حفظ کرد.

در جدول رده‌بندی و تا پایان بازی‌های مرحله گروهی تیم خلیج پژم بندرعباس صدرنشین مسابقات است و در ساعات آینده تکلیف دو تیم دیگر صعودکننده به جمع چهار تیم مرحله پلی‌آف مشخص می‌شود.

وعده های مالی عملی نشد

در حاشیه این مسابقات سرپرست تیم شهرداری بانه که همزمان رئیس هیئت تنیس روی میز این شهرستان نیز به شمار می‌رود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از عدم تحقق وعده‌های شهرداری برای حمایت از این تیم انتقاد کرد.

محمدظاهر شلانی با بیان اینکه قرار بود شهرداری بانه حامی مالی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر کشور باشد، گفت: تا امروز حتی یک ریال نیز از این تیم حمایت نشده است.

وی با بیان اینکه از روز نخست بازی‌ها تا امروز در حدود 40 تا 50 میلیون تومان برای این تیم به صورت شخصی هزینه کرده است گفت: حمایت شهرداری از این تیم مصوبه شورای دوم، سوم و حتی چهارم شورای شهر بانه بوده است.

سرپرست تیم شهرداری بانه اظهار کرد: قرار بود ساختمانی متعلق به شهرداری این شهر به بانک اجاره داده شود و از محل اجاره 16 میلیونی آن هزینه تیم‌های ورزشی تأمین شود، اما تاکنون خبری از پرداخت این مبلغ به ورزش تنیس روی میز بانه نیست.

شلانی تصریح کرد: مطابق آخرین وعده‌ای که به ما داده شده است قرار است روز شنبه و یا یکشنبه هفته آینده بودجه به تیم تزریق شود و ما نیز تا پرداخت این مبلغ منتظر می‌مانیم.

وی در پایان گفت: شهرستان بانه با برخورداری از ورزشکارانی با ظرفیت بالا توان درخشش بیشتر در رشته‌های ورزشی مختلف، به ویژه پینگ‌پنگ را دارد که این مسئله نیازمند حمایت عینی و ملموس مسئولان است.

انتهای پیام/79012/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول