اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشمر:

9 دی غدیر زنده و یک روز تاریخی سرنوشت‌ساز برای ملت ایران بود

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه 9 دی غدیر زنده و یک روز تاریخی سرنوشت‌ساز برای انقلاب و ملت ایران بود، گفت: تنها پرچمی که در عصر غیبت می‌تواند ملت را از انحرافات، تاریکی، بداندیشی و لغزش نجات دهد پرچم ولایت است.

9 دی غدیر زنده و یک روز تاریخی سرنوشت‌ساز برای ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی ظهر امروز در اجتماع نمازگزاران جمعه کاشمر اظهار داشت: عصر غیبت یکی از سخت‌ترین دوران عمر بشریت است و تنها با ولایت است که می‌توان مردم را از سرگردانی در سیاست نجات داد.

وی در آستانه 9 دی به نقش مهم و تاثیرگذار ولایت در هدایت جامعه اشاره کرد و افزود: تنها پرچمی که در عصر غیبت می‌تواند ملت را از انحرافات، تاریکی، بداندیشی و لغزش نجات دهد پرچم ولایت است.

امام جمعه کاشمر با بیان این که عده‌ای فریب خورده بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 با ایجاد اختلاف و شکاف امت اسلام و انقلابی ایران را به دو گروه تقسیم کردند، ابراز داشت: متاسفانه فتنه 88 عده‌ای را منحرف کرد به طوری‌که به مقدسات جسارت، به امام توهین و به رهبری ناسزا گفتند و آنقدر پیشروی کردند که در عاشورای همان سال به امام حسین (ع) هم جسارت و توهین کردند.

وی با بیان این‌که فتنه‌گران با مطرح کردن بحث تقلب در انتخابات زمینه امیدواری دشمنان، شکستن دل مومنین و قلب رهبر انقلاب را فراهم کردند، تاکید کرد: این درد بزرگی است در جامعه ولایی که همه؛ فدائیان امامت و ولایت هستند، اقدامی کنیم که رهبر انقلاب شکایت به امام زمان (عج) ببرند.

یعقوبی با اشاره به حضور حماسی و پرشور مردم در اجتماع عظیم 9 دی 88 و اعلام برائت از فتنه‌گران خاطرنشان کرد: 9 دی؛ غدیر زنده و یک روز تاریخی سرنوشت‌ساز برای انقلاب و ملت ایران بود.

وی با اشاره به دعوت رهبر انقلاب از نامزدهای شکست خورده در انتخابات و مسئولان ستادهای تبلیغاتی آنها در دو دیدار جداگانه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از آنان خواستند که اعتراضات خود را از مجاری قانونی پیگیری کنند اما با توجه به این موضوع آنان اعلام کردند شورای نگهبان را قبول ندارند و مقرر شد 10 درصد صندوق‌ها بازشماری شود.

امام جمعه کاشمر با بیان این‌که بعد از شمارش 10 درصد صندوق‌ها رهبر معظم انقلاب اعلام موضع کرده و صحت انتخابات را تایید کردند، افزود: به افرادی که تا 29 خرداد به خیابان‌ها آمده و شعار دادند، کاری نداریم اما از آن روز به بعد که رهبر انقلاب با اعلام موضع، صحت انتخابات را تایید کردند و باز هم عده‌ای به خیابان آمدند، منافق محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به حضور گروه پارلمانی اروپا در ایران و دیدار دزدکی و پنهانی در یکی از سفارتخانه‌های اروپا با برخی افراد، از دولت، وزارت خارجه و مجلس گلایه کرد و افزود: باید هوشیار باشیم و حواسمان به وقایع باشد چرا که دشمنان ما همچنان پای فتنه ایستاده‌اند.

انتهای پیام/2202/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول