اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

واقعه 9 دی ایام الله ملت ایران است

امام جمعه بابل گفت: واقعه 9 دی ایام الله ملت ایران است.

واقعه 9 دی ایام الله ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان گفت: از جمله اموری که سبب شد مردم گروه،گروه به دین اسلام داخل شوند محبت رسول اکرم نسبت به مردم بوده است.

وی بیان داشت: به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)،امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع ) بسیاری از مومنان برای زیارت امام رضا وارد مشهد مقدس می‌شوند، شما باید جای آنها را پر کنید و با برگزاری مراسم اقامه عزای ائمه در شب و روز اجازه ندهید مجالس خالی و کم‌رنگ شوند.

وی با اشاره به اینکه باید مراسم عزای امسال پرشورتر از گذشته برگزار شود، بیان داشت: از جمله برنامه‌هایی که از سال‌های گذشته توسط شورای عالی فرهنگی پیشنهاد شد برگزار مراسم زیارت رسول اکرم (ص) از راه دور است که امسال نیز در مدرسه خاتم‌الانبیا انجام می‌شود. 

وی به مناسبت بزرگ و عبرت‌آمیز 9 دی اشاره و تصریح کرد: 9 دی از جمله مناسبت‌ها و ایام‌الله ملت است و در واقع تجلی تولی و تبری امت در قبال فتنه‌انگیزی دشمنان نظام است.اگرچه ایران در طول تاریخ انقلاب با چنین فتنه‌هایی مواجه بود اما این حرکت بی‌نظیر به دلیل اهمیتی که دارد در تاریخ ایران به ثبت رسیده است.

روحانی خطاب به کسانی که از تجدید خاطرات 9 دی انتقاد دارند، گفت: حرکتی که دشمن در فتنه 88 و قبل آن انجام داد چنان کم‌نظیر و بی‌نظیر بود که قصد داشت با یک ضربه کمرشکن نظام را از ریشه ساقط کند اما مقاومت و حضور جدی مردم در موازات حرکت دشمن نیز چنان بی‌نظیر بود که شایسته است این واقعه در تاریخ ایران تجدید خاطره شود تا 9 دی از خاطر ملت بیرون نرود.

امام جمعه بابل تصریح کرد: این تجدید خاطره سبب می‌شود تا به دشمن بفهمانیم ملت ما همان ملت سال 88 است و با هر نحوی که با این ملت مقاومت کنید این ملت با شما مقابله می‌کند.

وی هدایت قدرتمندانه رهبری را در فتنه 88 باطل‌کننده طلسم حرکت دشمن دانست و افزود: در فتنه 88 دراویش، وهابیون، سلطنت‌طلب‌ها، لیبرال‌ها، شیطان‌پرست‌ها، منافقان،مزدوران داخلی و خارجی دست به دست هم دادند تا نظام را از بین ببرند اما با درایت و دوراندیشی و هدایت رهبر معظم انقلاب شکست خوردند.

روحانی با تقدیر از دست‌اندرکاران نهضت سوادآموزی بابل که موفق به دستیابی مراتب بالا در ارزشیابی امسال شدند، گفت: تلاش آموزشیاران قابل تقدیر است.

انتهای پیام/86009/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول