اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

کتاب «نفس و بدن در فلسفه مشاء و حکمت متعالیه» منتشر شد

کتاب «نفس و بدن در فلسفه مشاء و حکمت متعالیه» به عنوان دومین شماره از مجموعه کتاب‌های «نفس و بدن» از سوی پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی به چاپ رسید.

کتاب «نفس و بدن در فلسفه مشاء و حکمت متعالیه» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، مسئله نفس و بدن از جمله مسائل مهم فلسفی است که از دیرباز تاکنون مورد توجه متفکران بوده و در دهه‌های اخیر نیز در پژوهش‌های فلسفی اقبال گسترده‌ای به آن شده است.

در این راستا پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی کلان ‌طرح «رابطه نفس و بدن» را در دستور کار خود قرار داد و به منظور گشودن قلمروهای تازه در مسئله نفس و بدن و ارتقای کیفی بحث‌ها و دفاع روزآمد از آموزه‌های دینی، همایش بین‌المللی «آموزه‌های دینی و مسئله نفس و بدن» را در اسفند ماه 1389 برگزار کرد که فرهیختگانی از داخل و خارج کشور، با ارائه مقالات خود بر غنای علمی این همایش افزودند.

مجموعه ‌مقالات این همایش از سوی گروه فلسفه این پژوهشکده در هفت مجلد با عنوان کلی «نفس و بدن» تدوین شده و به انتشار خواهد رسید.

کتاب «نفس و بدن در فلسفه مشاء و حکمت متعالیه» دومین مجلد این مجموعه است که در 396 صفحه توسط انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/2258/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول