اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

قطعی مداوم اینترنت در گلمکان و نارضایتی مشترکان

جمعی از مردم و شهروندان گلمکانی از ضعف خدمات‌رسانی اداره مخابرات این شهرستان گله‌مند بوده و اعتراض خود را اعلام کردند.

قطعی مداوم اینترنت در گلمکان و نارضایتی مشترکان

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، این شهروندان با اعلام سرعت پائین و قطعی مداوم اینترنت در سطح منطقه و دهستان گلمکان ابراز نارضایتی کرده و از مسئولان و مدیران خواستار رسیدگی به این مهم شدند.

این شهروندان با بیان این نکته که در عصر حاضر که هرگونه اقدامی اعم از علمی، تجاری، فرهنگی، اداری و سایر امور مربوطه از طریق شبکه مخابراتی و اینترنت امکان‌پذیر است، یادآور شدند: متاسفانه مردم این شهر از این امکانات بی‌بهره هستند.

 تعداد 20 روستا و همچنین اداراتی چون آب، گاز، بانک‌ها، شهرداری، برخی مدارس و ... از خدمات مستقیم و غیرمستقیم مخابراتی موجود در شهر گلمکان استفاده می‌کنند.

همچنین جمعی از شهروندان در خصوص مبالغ مندرج و نحوه محاسبه قبوض گاز با شرایط اقلیمی و سردی آب و هوا و اختلاف درجه دمای شهر گلمکان با شهر مشهد اعتراض داشتند و از مسئولین شرکت گاز خواستند که شرایط اقلیمی مصوب در تعرفه‌های مورد محاسبه شهر گلمکان را اصلاح کنند.

گلمکان جزو نقاط کوهستانی و سردسیر استان بوده و مردم این دیار انتظار دارند قیمت‌های مندرج در تعرفه‌ها مانند تعرفه با اقلیم قوچان محاسبه و درج شود.

انتهای پیام/2202/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول