اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

پیشرفت فرهنگی همگام با توسعه عمرانی صورت گیرد

فرماندار شهرستان ورامین گفت: پیشرفت فرهنگی و اجتماعی باید متوازن و همگون با توسعه عمرانی بخش‌های مختلف صورت گیرد تا زمینه توسعه متوازن این شهرستان را فراهم کند.

پیشرفت فرهنگی همگام با توسعه عمرانی صورت گیرد

به گزارش خبرگزارش فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، محسن خوانساری در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ورامین که در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: توسعه و پیشرفت یک منطقه نباید تنها در اجرای پروژه‌های عمرانی، کشاورزی و صنعتی خلاصه شود، در کنار این مسائل باید به رشد فرهنگی و اجتماعی نیز توجه شود.

فرماندار شهرستان ورامین اظهار داشت: یکی از مسائلی که در فرهنگ یک جامعه نقش بسزایی ایفا می‌کند، توجه به بنیاد خانواده و سبک زندگی اسلامی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای برخی از مسائل به اعتبارات مالی و بودجه نیاز ندارد بلکه می‌تواند با حمایت‌های مسئولان استانی آن را اجرا کرد.

خوانساری افزود: اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های شهرستان است که تاخیر در اجرای آن روند خدمت‌رسانی به مردم را مختل می‌کند.

فرماندار شهرستان ورامین بیان داشت: تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان از جمله اجرای طرح تعریض جاده ورامین ـ آبباریک و نیز تکمیل پروژه زیرگذر کمربندی شمالی ورامین نیازمند همدلی مسئولان محلی و استانی است.

وی از مسئولان شهرستان ورامین خواست تا ضمن بررسی همه‌جانبه اولویت‌های شهرستان و کسب اطلاعات لازم از پروژه‌های نیمه تمام، زمینه اجرای این پروژه‌ها را فراهم آورند.

انتهای پیام/2462/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول