اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  شمال آفریقا

رئیس حزب مصری دمکرات و عضو کمیته پنجاه قانون اساسی مصر در گفت‌وگو با فارس:

باید با مشت آهنین، تروریسم را سرکوب کرد

رئیس حزب مصری دمکرات و عضو کمیته پنجاه قانون اساسی مصر با بیان اینکه حادثه تروریستی المنصوره ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشت، تاکید کرد، باید با تروریسم با شدت و مشت آهنین برخورد کرد.

باید با مشت آهنین، تروریسم را سرکوب کرد

«محمد ابو الغار»، عضو کمیته پنجاه تدوین قانون اساسی مصر و رئیس حزب مصری دمکرات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره با تأکید بر اینکه حادثه تروریستی المنصورة که 14 کشته و بیش از 100 زخمی درپی داشت، دلیلی قاطع بر این امر است که باید با تروریسم با شدت و مشت آهنین برخورد کرد.

ابو الغار افزود: باید به منظور توقف این قبیل حوادث که با هدف ایجاد وحشت در میان شهروندان و تهدید امنیت و آرامش کشور صورت می‌گیرد، تصمیمات لازم اتخاذ شود و جنایتکاران برای اجرای عدالت و قصاص خون شهدا به دستان عدالت سپرده شوند.

وی گفت: این حوادث تروریستی نمی‌تواند دولت را از مقابله با تروریسم بازداشته و یا نقشه راه توافق شده را ناکارآمد کند، چراکه ما با گام‌های استوار در مسیر نقشه راه قدم برمی‌داریم و مردم را برای شرکت در همه پرسی و دادن رأی «آری» به اصلاحات صورت گرفته در قانون، بسیج خواهیم کرد.

رئیس حزب مصری دمکرات افزود: این اصلاحات آزادی‌، کرامت و عزّت شهروندان مصری را تضمین کرده و باعث محقق شدن بسیاری از اهداف انقلاب می‌شود.

ابوالغار درباره گفت‌وگوی ملی که از سوی دفتر ریاست جمهوری مصر در جریان است گفت: بسیاری از جناح‌های سیاسی مایل به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری قبل از انتخابات پارلمانی هستند، اما ما مایل هستیم که ابتدا انتخابات پارلمانی انجام شود تا رئیس جمهوری در مقابل نمایندگان منتخب ملت سوگند یاد کند، ولی در نهایت منتظر نتایج گفت‌وگوهای ملی جاری هستیم.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول