اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  شمال آفریقا

یکی از رهبران جبهه نجات ملی مصر در گفت‌وگو با فارس:

آشفتگی سیاسی مانع موفقیت همه پرسی قانون اساسی مصر خواهد شد

یکی از رهبران جبهه نجات ملی مصر تاکید کرد که آشفتگی سیاسی حاکم بر مصر مانع موفقیت همه پرسی قانون اساسی جدید این کشور خواهد شد.

آشفتگی سیاسی مانع موفقیت همه پرسی قانون اساسی مصر خواهد شد

«جرج اسحاق»، از رهبران جبهه نجات ملی مصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره اظهار داشت که مصر از آشفتگی سیاسی رنج می‌برد، آشفتگی که اخوان المسلمین از آن سوء استفاده کرده و با انجام عملیات‌های تروریستی اخیر در تلاش برای افزایش این آشفتگی است، این وضعیت جز با موفقیت همه پرسی قانون جدید مصر (در اواسط ماه آینده میلادی) پایان نمی‌یابد.

اسحاق گفت: نباید بعد از این اقدامات تروریستی که آخرین آن، انفجار اداره امنیت المنصورة بود، با جماعت اخوان المسلمین مصالحه کرد، زیرا اظهارات آنها وعدم اعلان برائت از این‌گونه حوادث، دلیل وجود ارتباط میان اخوان و وقایع تأسف باری است که مصر به خاطر خیانت این جماعت شاهد آن است.

اسحاق با تأکید بر ضرورت مقابله با کسانی که در پی ضربه زدن به مصر و ملت آن هستند، خواستار تشدید اقدامات امنیتی در روزهای آینده نزدیک به همه پرسی شد، چراکه اخوان المسلمین نمی‌خواهد، حکومت از طریق نقشه راه تکمیل گردد.

وی افزود: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی جواب دندان شکنی به این جماعت خواهد داد و ملت مصر ثابت خواهند کرد که تسلیم ارعاب و وحشت نشده و سرانجام اراده‌اش پیروز خواهد شد.

سه‌شنبه جاری و تنها چند هفته مانده به همه پرسی قانون اساسی جدید، مصر شاهد حوادث خونینی بود که 14 کشته و بیش از 100 زخمی بر جای گذاشت.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول