اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار لرستان

فرماندار جدید دوره چگنی لرستان معارفه شد

طی مراسمی با حضور هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، فرماندار جدید دوره چگنی لرستان معارفه شد.

فرماندار جدید دوره چگنی لرستان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، استاندار لرستان عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان دوره چگنی، اظهار داشت: گفتمان عقلانیت و اعتدال دولت، ظرفیت مناسبی برای رشد و توسعه کشور فراهم کرده است.

هوشنگ بازوند با بیان اینکه امید و نشاط لازمه دستیابی به توسعه همه جانبه و پایدار در سطح جامعه و کشور است، گفت: مهم‌ترین مشکل لرستان بحث بیکاری و اشتغال است.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به این مهم و توسعه یافتگی، باید گفتمان عقلانیت و اعتدال در رأس برنامه‌ها و فعالیت‌های مدیریتی استان قرار گیرد، افزود: یکی از مطالبات جدی ما از فرمانداران شهرستان‌های تابعه لرستان، برنامه‌ریزی علمی و کار و تلاش مستمر و هدفمند در راستای فراهم کردن فرصت‌های شغلی مولد و زمینه‌سازی برای جذب سرمایه‌های بخش خصوصی است.

استاندار لرستان اضافه کرد: تغییر و تحول در عرصه مدیریتی یک امر طبیعی است و رویکرد اصلی مدیریت ارشد استان در تغییر و انتخاب فرمانداران شهرستان‌های تابعه اقتصادی با هدف شده و توسعه پایدار مناطق مختلف لرستان است.

بازوند، مهم‌ترین مشکل و معضل موجود در لرستان را اقتصادی، کاستی‌ها و تنگناهای مالی و معیشتی از جمله بیکاری عنوان کرد و یادآور شد: انتظار ما از فرمانداران جدید توجه به شعار و سیاست محوری دولت تدبیر و امید، رویکرد اقتصادی منطبق با خواست و نیاز عمومی جامعه در سطح استان است.

دراین مراسم که با حضور سعیدشاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های احمد دالوند، محمد درمنان به عنوان فرماندار جدید شهرستان دوره چگنی معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام/2304/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول