اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی در مجمع بسیج ملایر:

صدها قرارداد هم با 1+5 بسته شود به آمریکا اعتماد نمی‌کنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر صدها قرارداد هم با 1+5 بسته شود، هیچگاه به استکبار و آمریکا اعتماد نخواهیم کرد.

صدها قرارداد هم با 1+5 بسته شود به آمریکا اعتماد نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در مجمع بسیج شهرستان ملایر با تسلیت شهادت سالار و سرور شهیدان و صبر حضرت زینب(س) اظهار داشت: حضرت زینب (س) اسطوره ایستادگی و مقاومت است که حجت را بر همه تمام کرد.

وی با اشاره به اینکه کار حضرت زینب(س) باعث شد تا طاغوت دوران از کارهای خود اعلام برائت کند، گفت: پیام حضرت زینب(س) به ما این است که در همه نداشتن‌ها و در سخت‌ترین شرایط نیز اجازه کوتاه آمدن در مقابل دشمن را نداریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن در دنیا رسوا شده است، افزود: آنها تمام ابزارهای قدرت خود را از دست داده و ضعیف شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط دشمن تلاش می‌کند ایران اسلامی را به زانو در آورد تا شاید قدرت از دست رفته خود را از این راه به دست آورد.

نقدی با اشاره به اینکه عده‌ای نیز تلاش دارند تا مسیر ما را تغییر دهند تا راه سازش را در پیش بگیریم، ادامه داد: دستاوردهای عظیم  ایران اسلامی را باید با هوشیاری و بصیرت حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه عده‌ای حرف از اعتماد می‌زنند، گفت: اگر صدها قرارداد هم با 1+5 بسته شود، هیچگاه به استکبار و آمریکا اعتماد نخواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مسئله ایران با آمریکا از نوع اعتماد نیست، بیان داشت: مشکل ما با ْآمریکا از نوع ماهیتی است.

وی با بیان اینکه با آمریکا مذاکره می‌کنیم اما به او اعتماد نخواهیم کرد، افزود: هرگاه آمریکا از کارهای خود توبه کرد و ماهیت استکباری خود را تغییر داد، آن زمان می‌توان به او اعتماد کرد.

نقدی با بیان اینکه دیپلماسی جزئی از مبارزه است، ابراز داشت: در قانون اساسی بر مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومان تأکید شده است.

وی افزود: اگر کسی اعتقاد به مبارزه نداشته باشد در مقابل قانون اساسی ایستاده است و سمت او غصبی خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در نظام اسلامی هر کسی در هر نقطه‌ای، مسئول است، گفت: برای حل مشکلات فرهنگی جامعه نیاز است همه افراد آن جامعه تلاش کنند.

وی خطاب به بسیجیان اظهار داشت: برای اصلاح مشکلات فرهنگی از محله‌های خود شروع کنید و ظرفیت‌ها و فرصت‌هایتان را به خوبی بشناسید.

نقدی در پایان افزود: شهرستان ملایر دارای ظرفیت‌های فکری و معنوی بسیار بالایی است که می‌توان از آنها برای رفع مشکلات فرهنگی این شهرستان استفاده کرد.

انتهای پیام/89013/ل40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول