اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز کاشت حلزون شنوایی خوزستان خبر داد

انجام موفقیت‌آمیز 30 عمل کاشت حلزون شنوایی در خوزستان

رئیس مرکز کاشت حلزون شنوایی خوزستان از انجام موفقیت‌آمیز 30 عمل کاشت حلزون شنوایی در این استان خبر داد.

انجام موفقیت‌آمیز 30 عمل کاشت حلزون شنوایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نادر ساکی در نخستین همایش کاربران کاشت حلزون شنوایی خوزستان که ظهر امروز با حضور متخصصان گوش و حلق و بینی و کاشت حلزون از سراسر کشور در سالن همایش‌های طلاییه اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون 30 عمل کاشت حلزون شنوایی موفقیت‌آمیز در استان خوزستان انجام شده است.

وی افزود: این عمل‌ها در مدت کوتاهی که از راه‌اندازی مرکز کاشت حلزون شنوایی خوزستان می‌گذرد، انجام شده است.

رئیس مرکز کاشت حلزون شنوایی خوزستان بیان کرد: شنوایی یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند به بشر است که وقتی آن را از دست می‌دهیم تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا آن را بازگردانیم.

ساکی با بیان اینکه شنوایی کلیدی‌ترین راه برای ارتباط با اطرافیان است، تصریح کرد: ارتباط با اطرافیان اساس یادگیری برای انسان خواهد بود و اگر حس شنوایی با اختلال مواجه شود یادگیری نیز مختل می‌شود.

به گفته رئیس انجمن جراحان گوش و حلق و بینی خوزستان، 90 درصد از کودکانی که ناشنوا می‌شوند از والدینی متولد می‌شوند که شنوا هستند.

این مقام مسئول در ادامه به تلاش 12 ساله برای راه‌اندازی مرکز کاشت حلزون شنوایی خوزستان اشاره کرد و گفت: مجوز این مرکز در کنار بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان حضرت علی ‌بن موسی‌الرضا (ع) صادر شد.

وی تصریح کرد: برای راه‌اندازی مرکز کاشت حلزون شنوایی خوزستان از تمامی مراکز سراسر کشور بازدید داشته‌ایم و این مرکز را از نظر تجهیزاتی و علمی مجهز کرده‌ایم.

انتهای پیام/72010/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول